امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۵:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات مقدماتی دو وزن پایانی رقبات های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر اسلو نروژ برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“،  دو نماینده کشورمان در این مسابقات به میدان رفتند که مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت و عرفان الهی نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر جینتارو موتویاما دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد نیکولای گراحمز از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. الهی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به پیروزی این کشتی گیر مقابل حریف روس در دیدار نیمه نهایی، الهی به گروه بازنده ها رفت. وی فردا در این گروه باید با برنده کشتی گیر سریلانکا و آرمان آندراسیان از ارمنستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل یوگنی ژربایف از روسیه قرار بگیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر الیزبار اودیکادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر رادو لیفتر از مولداوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت اما در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار برنده دیدار میان  باتزول اولزیسایخان از مغولستان و ماگومدگادجی نوروف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه است.

همچنین از ساعت ۱۹:۳۰ امشب، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور نمایندگان کشورمان به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی