امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی پوشان ایران با تساوی بدون گل مقابل عراق به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها صعود کردند.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم ملی فوتبال ایران بعد از شروع مقتدرانه‌ای که با برتری ۵ بر صفر برابر یمن در جام ملت‌های آسیا داشت، در دیدار اخیرش هم ویتنام را با نمایشی سراسر هجومی و نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کند ولی آنها در مسابقه امشب برابر عراق، نمایشی متفاوت از دو بازی گذشته خود ارائه کردند و در حالی که حملات خطرناک زیادی روی دروازه حریف نداشتند، توانستند برای سومین بازی متوالی کلین‌شیت کنند و با کسب تساوی و تفاضل گل بهتر نسبت به عراق، با ۷ امتیاز صدرنشین دور گروهی شوند.

تیم ملی عراق با وجود حملاتی که در دقایق پایانی داشت، نتوانست تیم ملی ایران را در دیداری پُر برخورد که مثل جدال چهار سال قبل داوری جنجالی و بحث برانیگزی هم داشت، شکست دهد تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان کی‌روش، در رده دوم گروه D بایستند.
در دیگر مسابقه این گروه نیز، تیم ملی ویتنام موفق به برتری ۲ بر صفر برابر یمن شد تا در سومین دیدارش در جام ملت‌های آسیا صاحب ۳ امتیاز شود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی