امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  چهاردهمین هفته از مسابقات اسبدوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۷ اسب در هفت دور مختلف به مسافت های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۵۰ متر عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“، در دور نخست این هفته از مسابقات اسب های سه ساله های نژاد ترکمن کلاس maiden باهم به رقابت پرداختند که در نهایت اسب ملیله با چابکسواری کمال دلیجه عطا اول شد و اسب های آلماز مهرپور و پویا مختومقلی به ترتیب با سوارکاری رامین قهرمانی و محمد خوجملی دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دو ساله نژاد دوخون کلاس maiden به میدان آمدند که اسب تکاور درحالی که نورمحمد فیض االله را بر روی خود داشت در یک استارت تماشایی پس از پیچ دوم دیگر رقبا را کنار زد و به مقام نخست رسید و پس از او نیز اسب سجیل با سوارکاری بنیامین جرجانی و خان داز با چابکسواری ابوطالب چاری زاده عناوین دومی و سومی را کسب کردند.
اسب های دوساله تروبرد کلاس برنده در سومین دور وارد میدان شدند که اسب تونیکس درحالی که از ابتدای کورس برای رسیدن به مقام اولی تاخته بود با سوارکاری کمال دلیجه عطا اول شد و اسب های بای بای چلنج و آلتون تاش با سوارکاری بنیامین جرجانی و بنیامین ملایی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
اسب های دوخون سه ساله کلاس ۲ (بنچ مارک ۱۰۵) در دور چهارم باهم رقابت کردند و آلتون سا درحالی که آرمین آق آتابای را به عنوان چابکسوار برروی خود داشت زودتر از دیگر مدعیان از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست این کورس ایستاد و سپس اسب های سیتی دنسر و شوالیه با سوارکاری قربان محمد اودک و پیمان قلرعطا مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
دور پنجم مختص اسب های دوخون سه ساله هندیکاپ کلاس ۴ بود کع در یک کورس نزدیک اسب طاهانور با هدایت کمال دلیجه عطا سریعترین اسب این کورس شد و به مقام نخست رسید و محمد خوجملی با اسب داگلاس و رامین قهرمانی با اسب بن جوی به ترتیب دوم و سوم شدند.
سه ساله های نژاد دوخون هندیکاپ کلاس هفت در ششمین دور به خط پایان یورش بردند که در نهایت اسب گرداب با چابکسواری ستار مهرانی و اسب های ملوان و والا۲ درحالی که مبین آسایش و بنیامین جرجانی را برروی خود داشتند توانستند مقام های دوم و سوم را از آن خود کنند.
رقابت در دور هفتم میان اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۴ بود و در یک کورس کم ترافیک اسب نفس با جواد آچاک با سبقت از دیگر شرکت کنندگان، اسب اول این میدان شد و اسب های ریوآچا و جاهیل با سوارکاری ستار مهرانی و کمال دلیجه عطا عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در پایان هفته چهاردهم مسابات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی