امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان در مازندران برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران، با حضور حسین عبدی سرمربی،رضا حاج اسبویی مربی و گنجی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان، طی دو روز در مازندران برگزار شد.

روز نخست این اردوی استعدادیابی روز پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ برگزار شد که در یک هوای مطبوع و بارانی قریب به ۴۰ نفر از استعدادهای مازندران مورد ارزیابی کادر تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفتند.

همچنین روز دوم این اردو روز جمعه بیست و چهارم فروردین ماه در ورزشگاه شهید چمران شهرستان آمل صورت گرفت که ۴۰ فوتبالیست جوان دیگر در آمل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران با حضور در ورزشگاه شهید چمران آمل، بیان کرد: بسیار خوشحالیم که کادر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مازندران را برای ایستگاه نخست کشف استعداد انتخاب کرده اند و این نشان از ظرفیت بالای این استان دارد.

وی با اشاره به زمان کوتاه تیم ملی تا رقابت های پیش رو تاکید داشت: قطعا در این زمان کوتاه، سرمربی محترم و کادرشان کار بسیار سختی را دارند و استعدادیابی نیز به صورت فشرده، بسیار دشوار خواهد بود.رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: بازهم از آقای حسین عبدی و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال به واسطه حضور در استان مازندران در اولین ایستگاهشان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم تا بهترین نتایج و اتفاقات برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران عزیزمان رقم بخورد.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان نیز با تشکر از هیات فوتبال مازندران جهت میزبانی از این اردوی دو روزه، بیان داشت: زمان استعدادیابی بسیار فشرده است و سعی داریم تا حد امکان تمام استعدادهای سطح کشور را از نزدیک نظاره کنیم و بهترین انتخاب ها را برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم. عبدی در پایان تصریح کرد: تمام امکانات در استان مازندران فراهم بوده و از این بابت بازهم از همه ی عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم تا تیم ملی ما با کمک همه و تلاش بازیکنانش بهترین نتایج را کسب کند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی