امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش : شهروند ساری در دیداری که با سه گل از میهمان خود پیش بود به راحتی با کامبک مسی ها با پلی آف وداع کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دریای ورزش از ساری ، دو تیم شهروند ساری و مس سونگون عصر امروز ۱۱ بهمن در ساری و در حضور چهار هزار هوادار ساروی به دیدار هم رفتند که در پایان این مسی ها بودند که با حذف شهروند به مرحله بعد پلی آف صعود کردند.

این دیدار که با شروع خوب ساروی ها همراه بود امیرحسین رسولی و حمیدرضا ره انجام تیم شهروند را دو بر صفر پیش انداختند و در ادامه کار این دیدار با تک گل مسی ها با نتیجه دو بر یک در نیمه نخست به پایان رسید .در نیمه دوم این مراد ناظری بود که با درخشش خود دو گل به فاصله زمانی بیست ثانیه وارد دروازه مس کرد تا شهروند ساری با نتیجه ۴ بر ۱ از مهمانش پیشی گیرد .

اما این پایان کار نبود و شهروند ساری که در لیگ امسال ثابت کرده بود خوب کامبک میخورد این بارهم متزلزل عمل کرد و در هشت دقیقه پایانی پاورپلی مسی ها با گل های این تیم همراه بود و نتیجه به چهار چهار مساوی تغییر یافت . حمیدرضا ره انجام بار دیگر با شوت زیبای خود ساروی ها را به ادامه کار امیدوار کرد و نتیجه پنج بر چهار شهروند را از حذف زود هنگام نجات میداد اما بازهم شهروند کامبک خورد و با دو گل دیگر نتیجه را شش بر پنج واگذار کرد تا مسی ها جشن صعودشان را به مرحله ی بعدی پلی آف در مقابل دیدگان چهار هزار ساروی برپا کنند.

شهروند ساری با این شکست ، دومین شکست پلی آف را تجربه کرد و خیلی زود از ادامه ی کار در پلی آف بازماند.مس سونگون هم با این پیروزی ارزشمند راهی دور بعد مسابقات شد .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی