امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نساجی امیدوار است که با کسب نتیجه در بازی های باقی مانده با رتبه ای تک رقمی اولین سال حضورش در لیگ برتر را به پایان برساند.

به گزارش دریای ورزش“، تیم پرطرفدار قائمشهر روزجمعه در یک بازی حساس در ورزشگاه خانگی اش میزبان تیم پدیده است. محمد آبشک هافبک دفاعی تیم نساجی درباره این بازی گفت:« می توان گفت که یک بازی خیلی سخت پیش رو داریم. پدیده تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می کند. این بازی دشواری است اما ما بعد از هفته اول به تیمی در قائمشهر نباخته ایم. قطعا بازی در حضور تماشاگرانمان قدرت مضاعفی به ما می دهد و در این بازی هم انشالله با سه امتیاز از زمین خارج می شویم.»
او در ادامه گفت:«ما تیم خوب و پتانسیل بالایی داریم و اگر حمایت شود می تواند نتایج بهتری هم بگیرد. ما امسال در اولین سال حضورمان نتایج بدی نگرفتیم. تیم هایی هستند که با سرمایه و امکانات به مراتب بیشتر از ما نتوانستند در این فصل نتیجه بگیرند. اما نساجی که شاکله اصلی اش همان تیم لیگ یک است، چه در زمان آقای نکونام چه الان که آقای جلالی هستند ما مقابل قوی ترین تیم های ایران بازی های خیلی خوبی انجام دادیم. من فکر می کنم تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و می تواند رده های بالاتری در جدول داشته باشد.»
او همچنین ادامه داد:« با همین شرایط هم اگر داوری ها در نیم فصل اول اشتباهات کمتری به ضرر ما داشت الان یکی از تیم های ششم یا هفتم بودیم. در حال حاضر هم اختلاف امتیاز ما با تیم های بالایی زیاد نیست و اگر در بازی جمعه برابر پدیده پیروز شویم می توانیم چند پله صعود کنیم.»
هافبک تیم نساجی در پاسخ به این سوال که امسال بر خلاف سال های قبل گلی به ثمر نرسانده هم گفت:« بله من پارسال هم ۴ گل زده بودم. معمولا اواخر فصل بهتر می توانم گل بزنم و امیدوارم در هفته های پیش رو یکی دو گل برای نساجی به ثمر برسانم تا بیشتر به چشم بیایم. راستش من همیشه سعی می کنم که خواست مربیان را در زمین اجرا کرده و در خدمت تیم باشم اما در فوتبال ایران اگر گل نزنید دیده نمی شوید.»
بازیکن سابق تیم ملوان انزلی و داماش گیلان در ادامه با اشاره به شرایط تیم های گیلانی در فصل جاری گفت:« ملوان شرایط خوبی ندارد؛ سپیدرود هم همینطور! تیم های شمال کشور مظلوم هستند آن هم در حالی که اینهمه پتانسیل آنجا وجود دارد. متاسفانه مسئولین فقط در زمان انتخابات به یاد ملوان و سپیدرود می افتند. » آبشک افزود:« نساجی در لیگ برتر ماند و من آرزو می کنم سپیدرود هم بماند. انشالله ملوان هم سال آینده برای لیگ برتری شدن استارت بزند تا شمال سه نماینده در لیگ برتر داشته باشد. چرا که نه؟ الان استان گیلان و مازندران کلی بازیکن خوب در تیم های مختلف فوتبال ایران دارند. این واقعا دغدغه من است و از خدا می خواهم سپیدرود در لیگ برتر بماند و ملوان هم به زودی از لیگ یک صعود کند.» / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی