امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاراته‌کای سابق تیم ملی بانوان با بیان اینکه بینایی چشم راستش را بطور کامل از دست داده و مجبور به کناره‌گیری از دنیای قهرمانی شده است، گفت: وارد عرصه مربیگری شده‌ام و انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارم.

به گزارش دریای ورزش“، فاطمه چالاکی درباره خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی پس از حادثه سانحه رانندگی که منجر به از دست رفتن بینایی چشم راستش شد، اظهار کرد: بعد از سانحه رانندگی که ۶ ماه پیش برایم رخ داد، ۲ عمل جراحی سنگین انجام دادم که هر کدام نزدیک به ۷ ساعت زمان برد اما در نهایت متاسفانه راه به جایی نبرد و بدلیل از بین رفتن عصب چشم، بینایی چشم راستم را بطور کامل از دست دادم.

وی با اعلام خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی گفت: متاسفانه درصد بینایی‌ چشم راستم در حد صفر است و نمی‌توانم جایی را ببینم. با این اوصاف مجبور شدم سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را بگیرم و از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کنم. هیچوقت فکر نمی‌کردم به این شکل مجبور شوم کاراته را کنار بگذارم. در اوج امادگی بودم و هدف‌های بزرگی در سر داشتم اما یک اتفاق همه آن‌ها را بر باد داد و مجبورم کرد از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

 کاراته‌کای سابق تیم ملی بانوان، با اعلام اینکه وارد عرصه مربیگری شده و اهداف بزرگی را در سر دارد، خاطرنشان کرد: با تیم دانشگاه آزاد به عنوان مربی در سوپرلیگ کاراته مشغول به کار شده‌ام و قطعا از تمامی داشته‌هایم برای رسیدن به مدارج مربیگری استفاده خواهم کرد. من همچنین باشگاه کاراته چالاکی را نیز در اختیار دارم که موفق شده‌ایم در ۳ کاراته وان که در ایران برگزار شد با ۶ طلا و ۶ برنز در رده امید قهرمان شویم و ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نیز در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان بدست آوردیم. خدا را شکر نتایجی که توانستیم کسب کنیم بسیار خوب بوده و هدفم رسیدن به افتخارات بیشتر در عرصه مربیگری خواهد بود.دارنده ۲ برنز بازی‌های آسیایی و ۲ طلای لیگ جهانی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به درمان چشم آسیب‌دیده‌اش امیدوار بود یا خیر، گفت: به هر حال من هنوز هم دنبال درمانم هستم و شاید بتوان با عمل پیوند شبکیه این کار را انجام داد که البته ۷۰۰ میلیون تومان هزینه آن خواهد بود. در حال حاضر بدلیل تحریم‌ها انجام عمل پیوند بنا بر اظهارات پزشکان مقدور نیست و باید صبر کنم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

چالاکی در پایان با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در عرصه مربیگری دارد، گفت: این اتفاق باعث شد مجبور شوم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم اما انگیزه من برای کسب موفقیت در عرصه مربیگری بسیار زیاد است و امیدوارم بتوانم در این عرصه نیز به کاراته بانوان ایران کمک کنم. / ایسنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی