امروز

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم جوان و جویای نام والیبال کاله مازندران تنها نماینده این استان شمالی در لیگ برتر والیبال در بین ۱۳ تیم لیگ رده ششم را کسب کرده و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

این تیم با هدایت بهروز عطایی سرمربی خوش فکر والیبال ایران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

سبزجامه‌گان کاله در دور رفت و برگشت مرحله گروهی درخشش چشمگیری داشتند و از نظم و هماهنگی خوبی برخوردارند.

جوانان جویای نام کاله ست‎های دوم، سوم و پنجم این دیدار خارج خانه را با امتیاز ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۰ به سود خود خاتمه دادند ولی تیم پرمهره و میزبان خاتم اردکان تنها توانست ست‌های اول و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ از آن خود کند ولی نتوانست با پیروزی خیال راحتی در سفر به استان مازندران و شهرستان آمل داشته باشد.

در این دیدار حساس و تنگاتنگ مسعود ذوقی و محمد محبوب عشق‌دوست امر قضاوت را برعهده داشتند و ناظر داوری امیدوار حاتمی و ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان بود.

دور نخست رقابت‌های هشت تیم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال امشب اول اسفند پس از برگزاری چهار دیدار به کار خود پایان داد که علاوه بر پیروزی سه بر دو کاله مقابل خاتم اردکان، در سالن ورزشی شهید گل عباسی ورامین تیم‌ شهرداری ورامین سه بر صفر شهرداری گنبد را درهم کوبید، در خانه والیبال تهران دو تیم خودروساز پایتخت‌نشین پیکان و سایپا به مصاف هم رفتند که پیکان با نتیجه سه بر صفر حریف تهرانی خود را شکست داد و در سالن گل گهر سیرجان نیز فولادسیرجان ایرانیان سه بر یک مغلوب پیام خراسان شد.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیمی میزبان است که در جدول رده بالاتری را به خود اختصاص داده باشد و در مجموع سه بازی تیمی که دو پیروزی را از آن خود کند به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

شاگردان جوان، جویای نام و کم‌تجربه بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران مقابل خاتم اردکان دست به شاهکار زدند و با پیروزی مقابل حریف در آمل می‌توانند به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف را شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین قابت‌ها، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد تشکیل می‌دهند که نبردهای سختی را طی روزهای آینده در پیش دارند. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی