امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: پیروزی امروز ما به خاطر ایستادگی تماشاگران بود.

به گزارش دریای ورزش“، رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: هفته‌ها منتظر این تیم بودیم و برایش ایستادگی کردیم. تماشاگران تحمل کردند و ما هم کار کردیم. امروز اگر بردیم به دلیلی ایستادگی تماشاگران بود. امروز هم در دقایقی پایانی گل زدیم و امروز هم تماشاگران تحمل کردند؛ البته از دقیقه یک فرصت گلزنی پیدا کردیم. تکلیف ما با استقلال و شهرخودرو و … مشخص است، اما امروز بازی ارزش بیش از ۶ امتیاز داشت. فشار زیادی روی بازیکنان بود و با تعویض‌ها و بازی خوب به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: تیم مقابل هم لایه‌های فشرده دفاعی داشت و بازی‌های قبلی آنها را دیده بودیم. هیچ تیمی به خوبی ما نتوانست لایه‌های دفاعی گل‌گهر را باز کند. بعد از گل از توپ‌های مستقیم تحت فشار قرار گرفتیم و در نهایت ۳ امتیاز با ارزش کسب کردیم. حالا انگیزه بیشتری برای بازی با پرسپولیس داریم و می‌توانیم تیم را تقویت کنیم.

مهاجری ادامه داد: اهل گله و شکایت نیستم، اما در تعویض دست ما بسته بود. غیبت علیاری و سرلک و جعفری و شجاعی برای تیمی مثل ما بسیار سخت است. دم بازیکنانم گرم که جور غایبان را کشیدند. با این برد به عرض و فرش نمی‌رسیم، اما بعد از هفته‌ها این برد به همه چسبید. این تیم و این شهر لایق بهترین‌ها است.

سرمربی نساجی عنوان کرد: برای تیم امید هم باید تعامل کنیم تا برای بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشیم. می‌توانستیم به کمک تیم پزشکی از شجاعی استفاده کنیم، اما این کار ریسک بود و بخاطر تیم ملی این کار را نکردیم. علی را در اختیار تیم ملی گذاشتیم تا تیم ملی آسیب نبیند. امیدوارم تیم ملی به المپیک برود، اما آنها هم باید شرایط ما را درک کنند. مردم با این برد لذت بردند. تعامل باید وجود داشته باشد. تیم داوری هم تیم جوانی بود و عملکرد خوبی داشت. تیم جلالی هم خوب بازی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درمورد در اختیار داشتن یا نداشتن بازیکنان تیم امید برای بازی با پرسپولیس گفت: هنوز صحبتی نشده است. باید رایزنی کنیم با سازمان لیگ تا هیچکس ضرر نکند. تیم امید به سفر باید برود و دنبال راهکار مناسب هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: برای این بازی برنامه داشتیم. امروز تعویض‌های ما جواب داد و این برد اعتماد به نفس خوبی به ما داد. امسال به دلیل بسته بودن دستم در خیلی از شرایط نمی‌توانم از تمام توان تیم استفاده کنم. امروز تعویض‌های ما خوب بود و این برد را به سمیعی‌فر و حدادی مدیران باشگاه تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه بازهم شاهد این روزها باشیم.

مهاجری درخصوص غیبت هفته گذشته مربی دروازه‌بان‌های نساجی و اینکه مهاجری اعلام کرده بود که وی تصادف کرده است، اما این موضوع تکذیب شد، گفت: من در زندگی‌ام هیچگاه دروغ نگفته‌ام. شاید برخی صحبت‌ها را مطرح نکنم، اما دروغ نمی‌گویم. به من گفته شد که وی تصادف کرده است.

وی درخصوص دلیل عدم استفاده از امید سینگ و وضعیت آمادگی این بازیکن اظهار داشت: نمی‌خواهم موردی درخصوص بازیکنان بحث کنم. امروز به بازیکنان ترکیب اصلی و تعویضی‌ها نیاز داشتم. امید مشکلی داشت و یک ماه رفت و حالا که برگشته باید تمرین کند تا به شرایط خوب برسد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درخصوص ضعف گلزنی در تیمش، گفت: من اگر می‌توانستم درستش می‌کردم؛ شما بگویید چه باید بکنیم؟ انشالله درست خواهد شد.

مهاجری درمورد اینکه آیا مالکیت نساجی به حدادی داده شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: من شنیده‌ام این اتفاق افتاده است.

وی درخصوص اینکه در قرارداد چند بازیکن آمده که اگر در نیم فصل ۵۰ درصد نگیرند، می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند، اظهار داشت:به هر حال بچه‌ها باید زودتر تکلیف‌شان مشخص شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی