امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید با توجه به پتانسیلی که دارند به دنبال انجام کارهای بزرگ و خلق شگفتی در لیگ برتر و کسب رتبه‌های خوب هستند.

به گزارش دریای ورزش“، محمد آبشک هافبک تیم نساجی مازندران که یکی از بهترین یارهای مجید جلالی در این تیم است درباره شکست فولاد گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت فولاد مقابل این تیم به برتری برسیم. همانطور که می‌دانید فولاد از چهار مسابقه ۱۰ امتیاز گرفته و در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد ولی بچه‌های ما با صحبت‌هایی که کادرفنی انجام دادند و همچنین حمایت هواداران عزیزمان توانستند این بازی را به سود خود پایان دهند. آنالیزی که کادرفنی نساجی روی بازی تیم فولاد انجام داده بسیار دقیق بود. ما می‌دانستیم که این تیم عقب می‌نشیند و بسیار خوب از ضد حمله‌ها استفاده می‌کند. این تیم در چهار بازی گذشته گل اول را از حریفان خود دریافت نکرده بود و ما این را به خوبی می‌دانستیم و سعی کردیم گل اول را به ثمر برسانیم تا آنها جلو بیایند و ما بتوانیم از فضای پشت دفاع آنها استفاده کنیم و گل دوم را هم بزنیم.
آبشک در خصوص تفاوت روش مربیگری مجید جلالی و جواد نکونام نیز گفت : نساجی تیمی بود که آقای نکونام از صمیم قلب آن را دوست داشت و به همین خاطر هم بود که ایشان با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر داشت دوست داشت در این تیم بماند. اتفاقاتی که در نیم فصل افتاد و توافقاتی که او با پیکان داشت به خاطر این بود که می‌خواست بازیکنان به حق و حقوق خود دست پیدا کنند و  مشکلات این چنینی را از سر راه بردارد. من با جرات می‌گویم آقا جواد جزو بهترین مربیان آسیا در آینده خواهد شد. او وقت زیادی برای تمرین و آنالیز حریفان می گذاشت و کار خود را دوست داشت. بعد از ایشان آقای جلالی آمدند که یک مربی کارنامه‌دار، بادانش و حرفه‌ای هستند که مسلط به کار خود و واقف به شرایط هستند. کار کردن با این دو عزیز برای من باعث افتخار بوده و امیدوارم بتوانیم با آقای جلالی دل مردم قائمشهر را شاد کنیم.

هافبک تیم نساجی در ادامه صحبت خود گفت: تیم ما پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما در نیم فصل اول هم خیلی خوب کار می‌کردیم اما اشتباهات فاحش داوری که علیه ما رخ داد باعث شد نتوانیم آنطور که باید و شاید نتیجه بگیریم. اگر آن اشتباهات نبود ما نیم فصل را در رتبه پنجم یا ششم تمام می‌کردیم. آقای نکونام تیم استخوانداری را روانه مسابقات کرده بود و تنها مشکلی که در نیم فصل اول داشتیم کم تجربگی برخی از بازیکنان بود که این مورد هم رفته‌رفته در حال درست شدن است. ما سعی می‌کنیم روند خوب نیم فصل اول را ادامه بدهیم و در ادامه فصل نیز امتیازات خوبی کسب کنیم. درست است که اشتباهات داوری برای همه وجود دارد و ممکن است گاهی به ضرر  یک تیم و گاهی به نفع یک تیم باشد اما نساجی در نیم فصل اول از این اشتباهات لطمه زیادی خورد و امیدوارم در نیم فصل دوم چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم. احساس می‌کنم می‌توانیم و پتانسیل این را داریم که یک رتبه تک رقمی خوب در پایان نیم فصل کسب کنیم.
آبشک در خصوص حمایت پرشور هواداران نساجی از این تیم نیز گفت: هواداران ما که روی سر ما جا دارند، هرجا که می‌رویم در ورزشگاه حضور دارند و به حمایت از ما می‌پردازند. در قائمشهر هم که جو فوق‌العاده‌ای حاکم است و در نیم فصل دوم هم آستانه تحملشان بیشتر شده است و تا سوت پایان بازی از حمایت دست برنمی‌دارند. من قبلاً با تیم‌های دیگر مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی بازی کرده‌ام واقعاً بازی در اینجا مقابل هواداران نساجی کار بسیار دشواری است. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را با بازی خوب و کسب نتیجه بدهیم و دل آنها را شاد کنیم.
وی در پایان شرایط مالی باشگاه را مناسب دانست و گفت: خدا را شکر شرایط مالی مطلوب است. هم آقای حدادیان و هم آقای صنیعی‌فر زحمت می‌کشند تا امکانات مناسبی برای تیم فراهم کنند. شرایط اقتصادی اوضاع خوبی ندارد و این عزیران کار بزرگی را در این شرایط انجام داده‌اند.تا الآن ۵۰ درصد قراردادها پرداخت شده که فکر نمی‌کنم در تیم‌های متمول هم همچین پرداختی‌های داشته باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی