امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تقابل نساجی مازندران و ملوان انزلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برنده نداشت و دو تیم در دیداری جذاب و پرهیجان تن به تساوی دادند.

به گزارش دریای ورزش“،  شهرآورد شمالی لیگ برتر فوتبال کشور که امشب در ورزشگاه نوسازی شده شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، برنده نداشت و با نتیجه پرگل ۲ – ۲ به پایان رسید تا مجموع امتیازات نساجی به عدد ۲ برسد و ملوان نیز نخستین امتیازش پس از صعود به لیگ برتر را از قائمشهر دشت کند.

جدال تیم‌های شمالی لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت ۲۰ آغاز با قضاوت کوپال ناظمی آغاز شد، صرف‌نظر از مسائل مربوط به جدول لیگ، با توجه به بهره‌برداری از ورزشگاه شهید وطنی هم از اهمیت بالایی برخوردار بود. پیش از مسابقه دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در ورزشگاه حضور یافت و بعد از افتتاح، دقایقی به تماشای این مسابقه نشست.

حضور هواداران نساجی روی سکوهای وطنی پس از حدود ۳۰ ماه یک بار دیگر جو فوتبالی را در قائمشهر برجسته کرد.

حمید مطهری در این مسابقه تیمش را با ترکیب اصلی علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، محمد شریفی، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی به زمین فرستاد.

مازیار زارع نیز که برای کسب امتیاز به قائمشهر آمد ایمان صادقی، پدرام قاضی پور، سعید کریمی، مصطفی نائیج پور، مجید عیدی، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمینی، میلاد جهانی، مهران احمدی و سجاد بازگیر را به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی در ترکیب اصلی جای داد.

نساجی که پس از حدود ۳۰ ماه دوباره از حضور و تشویق هواداران پرشور خود در ورزشگاه شهید وطنی بهره می‌برد از همان ابتدای مسابقه برای گلزنی تلاش کرد و زود هم به گل رسید.

رضا جعفری در دقیقه ۹ با نفوذ از سمت راست توپ را روانه دروازه ملوان کرد و پس از دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان ملوان، عبدالکریم اسلامی هم با شوتی دقیق دروازه ملوان را باز کرد.

اما چهار دقیقه بعد ملوان گل خورده را جبران کرد. دقیقه ۱۳ سجاد بازگیر از سمت راست محوطه جریمه نساجی با پاس به عقب میلاد جهانی را صاحب موقعیت کرد که ضربه جهانی پس از برخورد به مدافعان نساجی دوباره توپ را به بازگیر رساند و او هم با استفاده از فرصت به دست آمده گل تساوی را به ثمر رساند.

تلاش دو تیم برای گلزنی در ادامه نیمه نخست به نتیجه نرسید و دو تیم با همین نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

سرمربیان دو تیم که هنوز هیچ بردی را در لیگ برتر کسب نکردند، در نیمه دوم نیز تاکتیک‌هایی را برای باز کردن دروازه حریف به بازیکنان خود دیکته کردند که ملوانی‌ها زودتر به گل رسیدند.

در شرایطی که نساجی ابتکار عمل را به دست گرفته بود و مدیریت توپ و میدان را به عهده داشت و فشار زیادی روی دروازه ملوان ایجاد کرده بود، در دقیقه ۶۷ ملوانی‌ها در یک ضد حمله سریع میزبان را غافل‌گیر کردند.  مهران احمدی با یک سانتر بلند توپ را به احمد به زائرکاظمین رساند و این بازیکن نیز از بین دو مدافع نساجی با یک شوت سنگین و دقیق دروازه حقیقی را باز کرد تا ملوان در آستانه برد قرار بگیرد.

اما نساجی بعد از دریافت گل دست از تلاش نکشید و دقیقه ۷۹ سانتر دقیق ایوب کلانتری با ضربه سر علیرضا ابراهیمیان مدافع پیش‌تاخته نساجی به گل تساوی این تیم تبدیل شد.

پس از این گل، دو تیم نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و مسابقه جذاب و دیدنی شمالی‌های لیگ با همین نتیجه به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ برتر روزهای ۸ و ۹ شهریور برگزار می‌شود که نساجی در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی