امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور مدیران سیاسی در رأس فدراسیون کشتی اتفاق خوبی نیست و امیدوارم اخباری که شنیده می‌شود واقعیت نداشته باشد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از تسنیم ؛  منصور برزگر اظهار داشت در چند روز اخیر شایعاتی در بین اهالی کشتی شنیده می‌شود که قصد دارند فردی سیاسی را وارد انتخابات فدراسیون کشتی کنند، موضوعی که با توجه به ابراز تمایل تعداد زیادی از کشتی گیران قدیمی به هیچ عنوان مورد تأیید جامعه کشتی نیست.

وی تصریح کرد: این فرد که سابقه ورزشی ندارد، قبلا مسئولیتی در ورزش کشور داشته و هم اکنون در یک جایگاه سیاسی فعالیت می‌کند که البته امیدوارم این اخبار واقعیت نداشت باشد و اجازه دهند فردی از خانواده کشتی مدیریت این رشته را برعهده گیرد.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: بلاتکلیفی بیش از حد فدراسیون کشتی به صلاح این رشته نیست، درست است که امور با حضور بنی‌تمیم به عنوان سرپرست به خوبی پیگیری می‌شود اما سرمربیان تیم‌های ملی باید تکلیف خود را بدانند و به نظرم امروز و فردا کردن مسئولان وزارت ورزش برای ثبت نام انتخابات، موردی است که به شایعات این چنینی در مورد حضور افراد سیاسی در رأس فدراسیون کشتی دامن می زند و شانس افتخارآفرینی کشتی در رقابت‌های المپیک توکیو را کاهش می‌دهد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی