امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با ۲ مسابقه پیگیری شد که یوونتوس موفق شد اتلتیکو مادرید را حذف کند و منچسترسیتی تیم شالکه را گلباران کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم یوونتوس در حالی که در بازی رفت در مادرید با ۲ گل مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود ، امشب موفق شد با هت تریک رونالدو در تورین با سه گل حریف را شکست دهد و صعود کند.

یوونتوسی ها که به ۲ گل برای به تساوی کشاندن بازی احتیاج داشتند، بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی توسط کیلینی به گل رسیدند اما داور گل را به دلیل خطای رونالدو روی اوبلاک دروازه بان اتلتیکو، مردود اعلام کرد. پس از گذشت دقایق ابتدایی از سرعت بازی یوونتوس کاسته شد اما همچنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت و کاملا شاگردان سیمئونه را به عقب راند و موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

در دقیقه ۲۷ بالاخره قفل دروازه روخی بلانکوس شکست شد و روی سانتر زیبای برناردسکی روی دروازه اتلتیکو ، کریستیانو رونالدو با جهش بلند توپ را با سر وارد دروازه حریف کرد و بازی یک بر صفر شد. شاگردان آلگری پس از این گل کمی محتاطانه بازی کردند و در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر یووه به پایان رسید. تنها موقعیت اتلتیکو در این نیمه ، ضربه سر خطرناک موراتا بود که به بالای دروازه شزنی رفت.

در نیمه دوم نیز یووه مانند نیمه نخست کاملا نبض بازی را در اختیار داشت و خیلی زود و در دقیقه ۴۸ به گل دوم رسید. این بار سانتر از جناح راست توسط کانسلو و باز هم ضربه سر رونالدو به سمت دروازه اتلتیکو که با واکنش اوبلاک روبرو شد و این دروازه بان توپ را از دروازه بیرون کشید اما تکنولوژی خط دروازه ، نشان داد که توپ از خط عبور کرده بود و به این ترتیب یوونتوس به گل دوم رسید.

با این گل همه چیز مساوی شد و در صورت ماندن این نتیجه بازی به وقتهای اضافه می رفت. بازی نیز پس از گل دوم یووه آرام شد و از یک طرفه بودن در آمد اما باز هم اتلتیکو برنامه ای برای گلزنی و حمله به سمت دروازه یووه از خود نشان نداد. در نهایت در دقیقه ۸۶ حرکت عالیبرناردسکی به درون محوطه جریمه ، باعث شد تا خیمنز مدافع اتلتیکو او را متوقف کند و داور اعلام خطای پنالتی کرد. رونالدو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت پرش اوبلاک توپ را وارد دروازه کرد تا ضمن هت تریک در این مسابقه ، تیمش را هم پیروز کند.

در دقایق پایانی مسابقه ، بیانکونری به خوبی بازی را اداره کرد و در نهایت موفق شد در شبی که نمایشی دلپذیر ارائه کرد، با سه گل اتلتیکو مادرید را شکست دهد و با پیروزی سه بر ۲ در مجموع دو مسابقه ، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر مسابقه امشب، تیم های منچسترسیتی و شالکه در حالی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در بازی رفت سیتیزن ها با نتیجه سه بر ۲ میزبان خود را شکست داده بودند. در مسابقه امشب اما شاگردان پپ یک بازی کاملا یک طرفه را به نمایش گذاشتند و با هفت گل حریف آلمانی خود را تحقیر کردند.

آگوئرو در دقایق ۳۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۳۸ و سانه در دقیقه ۴۲ سه گل اول سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با پیروزی سه بر صفر به رختکن برود و کار معدنچیان را در همین نیمه نخست تمام کند.

در نیمه دوم نیز شاگردان گواردیولا پا پس نکشیدند و چهار بار دیگر توسط استرلینگ در دقیقه ۵۶، برناردو سیلوا در دقیقه ۷۱، فودن در دقیقه ۷۸ و ژسوس در دقیقه ۸۴ به گل رسیدند تا ژرمن ها یک شکست تخقیر آمیز در خاک انگلیس متحمل شوند.

با این نتیجه منچسترسیتی با پیروزی ۱۰ بر دو در مجموع ۲ مسابقه ، گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی