امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، اعضای مجمع فدراسیون ورزش های سه گانه مهدی گودرزی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع انتخابات فدراسیون سه گانه امروز (۲۲ اسفند) به ریاست محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

در این دوره از انتخابات سیداصغر آزوره، امین احمدی، بابک امیری‌نژاد، مهرعلی باران چشمه، علی اکبر حسن پور حیدری، منوچهر عزیزی، گودرزی، مهدی مبینی، سیدرضا میر ابوطالبی برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون سه گانه ثبت نام کردند.

فضل الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور داشت. در شرایطی که رئیس مجمع پیش از شروع جلسه اعلام کرده بود که اگر نامزدها قصد انصراف دارند باید قبل از سخنرانی خود مطرح کنند اما سید اصغر آزورهپس از ۱۰ دقیقه سخنرانی انصراف خود را به نفع باران چشمه اعلام کرد.

امین احمدی نیز در ادامه مجمع به نفع مابقی نامزدها و میر ابوطالب نیز به نفع مبینی انصراف داد. بابک امیری نژاد هم به نفع باران چشمه انصراف داد و در نهایت انتخابات با ۵ نامزد (گودرزی، باران چشمه، مبینی، حسن پور و عزیزی) وارد مرحله رأی گیری شد که از ۴۲ رأی مأخوذه و یک رأی مخدوش اعلام شده، مهدی گودرزی با ۱۳ رأی و مهر علی باران چشمه با ۹ رأی به دور دوم رفتند. حسن پور که با ۷ رأی و عزیزی با ۵ رأی موفق نشدند به دور دوم بروند از اعضای مجمع خواستند کسانی که به آنها رأی داده اند به باران چشمه رأی دهند. مهدی مبینی نیز در مرحله اول ۷ رأی کسب کرد.

در دور دوم مهدی گودرزی با کسب ۲۶ رأی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. باران چشمه هم ۱۶ رأی کسب کرد. / مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی