امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، محمد دایی، مربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد این تیم به علت محرومیت برخی از بازیکنانش با تیمی نیم‌بند به مصاف نساجی خواهد رفت.

به گزارش دریای ورزش“، محمد دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: تسلیت می‌گویم به مردمی که در حوادث اخیر عزیزان خود را از دست دادند. ان‌شاءالله مردم بدون دغدغه و به راحتی زندگی کنند. آرزو می‌کنم که هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. درباره بازی باید بگویم که در بازی قبلی داوری ما را قلع و قمع کرد و فردا یک تیم نیم‌بند را باید به میدان بفرستیم.

وی افزود: ما برای پیروزی در بازی فردا به میدان می‌رویم، چرا که به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم. من مطمئنم این جوانانی که فردا بازی خواهند کرد در آینده برای تیم ملی کشورمان نیز چاره‌ساز خواهند بود و از دل این تیم بازیکنان خوب و بزرگی به فوتبال ایران معرفی می‌شوند.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: متأسفانه در بازی قبلی برخی از بازیکنان با کارتی که گرفته‌اند محروم شدند و داور به همان‌هایی کارت نشان داد که محروم می‌شدند. امید خالدی، معین عباسیان، ساموئل سارفو، رضا اسدی، سلطانی‌مهر و آرش رضاوند و چند بازیکن دیگر را فردا در اختیار نخواهیم داشت. در واقع ما فردا یک تیم کامل را نداریم.

محمد دایی با اشاره به محرومیت علی دایی از حضور روی نیمکت این تیم در بازی فردا، عنوان کرد: بزرگ‌ترین مشکل تیم ما نبود علی دایی است. متأسفانه داور اشتباهاتی داشت و این اشتباهات سر یکی دیگر خالی شد تا علی دایی به ناحق برای بازی فردا محروم شد. من احساس می‌کردم که داور دیدار قبلی به آنهایی که با یک کارت محروم می‌شوند، کارت می‌دهد. به‌هرحال ان‌شاءالله امسال همه چیز رو به راه باشد.

وی درباره شرایط تیم سایپا پس از تغییر مدیریتی که در اواخر سال ۹۷ صورت گرفت، گفت: خوشبختانه قبل از عید به اعضای تیم مبلغی پرداخت شد تا اوضاع کمی بهتر شود. ما خوشحال می‌شویم که وضعیت همه تیم‌ها بهتر باشد. من فکر نمی‌کنم پولی که برای تیم‌ها هزینه می‌شود پول زیادی باشد. به‌هرحال هزینه کردن این پول برای نشاط و شادی جامعه لازم است. متأسفانه ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند، اما امیدوارم این مشکلات حل شود تا تیم‌ها بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند. قطعاً این مسائل مالی به کل لیگ ما ضربه می‌زند./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی