امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نمایندگان کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) امروز به صورت ویدئویی جلسه‌ای را با کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو برگزار کردند.

به گزارش دریای ورزش“، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در کنفرانسی ویدئویی امروز جلسه‌ای را در خصوص تعویق یکساله بازی‌ها برگزار کردند.

جان کوتز رئیس کمیسیون هماهنگی، کریستوف دوبای مدیر اجرایی IOC به همراه یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ و توشیرو موتو در این نشست حضور داشتند که در نهایت به توافقاتی منجر شد که در زیر می‌خوانید:

نظارت:

* پروسه برگزاری بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ توسط کمیته مشترک با رهبری جان کوتز و یوشیرو موری نظارت می‌شود. توشیرو موتو و کریستوف دوبای هم اعضای این کمیته هستند.

* هر زمانی که ضروری باشد نشست کمیته مشترک برای اطمینان از هماهنگی دائمی و تصمیم‌گیری کارآمد برگزار خواهد شد.

* با پشتیبانی از این کمیته مشترک، توکیو ۲۰۲۰ و IOC کارگروه ویژه خود را خواهند داشت.

اصول و قواعد:

* عناصر کلیدی برای ۲۰۲۱ باید برنامه تحویل بازی‌ها در سال ۲۰۲۰ را تکرار کند. تمرکز ویژه باید روی ورزشگاه‌ها و برنامه مسابقات باشد که پیش از این در برنامه ۲۰۲۰ به توافق رسیده بود. کمیته توکیو ۲۰۲۰ باید برنامه جدید در سال ۲۰۲۱ را ارائه دهد.

* بر اساس چشم‌انداز المپیک ۲۰۲۰، IOC، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) و همه ذینفعان جنبش المپیک و پارالمپیک در رابطه با طرف ژاپنی از جمله کمیته برگزار کننده توکیو ۲۰۲۰ ، تمام فرصت ها را برای بهینه سازی و ساده سازی دامنه و خدمات بررسی می کنند. کمیته مشترک همچنین مذاکراتی را در خصوص تاثیرات تعویق المپیک خواهند داشت.

* تعدادی از اقدامات مربوط به تاثیر احتمالی ویروس کرونا در برنامه‌ بازی‌های سال ۲۰۲۱ گنجانده می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی