امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار تیم های سپیدرود و پیکان با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، یم سپیدرود رشت که اوضاع خوبی در جدول لیگ ندارد و در قعر جدول دست و پا مبزند، در یکی از ۸ فینال خود به مصاف تیم پیکان رفت. سپیدرودی ها در آخرین دقایق نیمه اول از پیکان عقب افتاد اما موفق شد به بازی برگردد و یک امتیاز ارزشمند را تصاحب کند.

شرح بازی:

سپیدرودی ها دیدار مرگ و زندگی را برابر پیکان برگزار می‌کنند و به دنبال این هستند تا با پیروزی در بازی شانس بقای خود را افزایش دهند. سپیدرود دومین دیدار پیاپی خانگی‌اش در نیم فصل دوم را مقابل پیکان انجام می‌دهد و به دنبال این است سرانجام طلسم نتایج تلخ خود را باطل کرده و گام مهمی برای ماندن در لیگ برتر بردارد.
شاگردان نادر دست نشان که سال ۹۷ را با شکست سنگین خانگی مقابل پرسپولیس به پایان رساندند حالا می خواهند سال جدید را با شکست پیکان مقابل هواداران خودی جشن بگیرند.
البته که کسب این سه امتیاز از نان شب هم برای سپیدرود واجب تر است. آن‌ها اختلافی ۵ امتیازی با نفت مسجدسلیمان در جدول دارند و شاگردان مرزبان این هفته در اصفهان مقابل سپاهان بازی می‌کنند. دیداری سخت که کسب امتیاز از آن دشوار است و سرخ های رشتی در صورت برد می توانند فاصله را با نفت کم کنند و امیدوار به بازی رو در رو با آنها باشند.
سپیدرود در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و نفت مسجدسلیمان هم با ۱۸ امتیاز چهاردهم است و مسابقات حساس پیش رو می‌تواند تیم حاضر در لیگ نوزدهم را مشخص کند. با این تفاوت که نفت اکثر مسابقاتش با تیم های مدعی و بالانشین را انجام داده اما سپیدرود هنوز دو مسابقه مهم با استقلال و تراکتورسازی در برنامه دارد.

شرح گل ها :

سپیدرود ۰-۱ پیکان: شوت ماهان رحمانی پس از برخورد به مدافعان سپیدرود زیر پای سعید واسعی افتاد شوت او هم برگشت داده شد تا توپ ریباندی را این بار فراز امام علی وارد دروازه کوروش ملکی کند.
سپیدرود ۰-۲ پیکان: ضربه ی کرنری را که مهدی مومنی ارسال کرد در یک رفت و برگشت که با خروج اشتباه کوروش ملکی و بی تفاوتی مدافعان سپیدرود همراه بود توپ زیر پای آرمان قاسمی افتاد تا او با یک شوت دقیق تیمش را صاحب دومین گل کند.

 

سپیدرود ۱-۲ پیکان: ضربه ی ایستگاهی مهدوی را میلاد شیخی سلیمانی با ضربه سر به زیبایی به گل نخست سپیدرود تبدیل کرد.
سپیدرود ۲-۲ پیکان: شوت محمد بلبلی به دست حجت حق وردی برخورد کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند و ضربه ی پنالتی را محمد غلامی به مانند بازی با پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت اما این بار به زیبایی وارد دروازه پیکان کرد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی