امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم سایپا گفت: ، داوری که بازی با داماش گیلان سر ما را بُرید گذاشته‌اند داور پشت دروازه؛ چرا؟! اینها با ما لجبازی می‌کنند یا دشمنی می‌کنند.

به گزارش دریای ورزش“، علی دایی سرمربی تیم سایپا پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما خیلی بهتر از تیم نساجی بود خیلی موقعیت داشتیم و نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم، در کمال ناباوری هم داور پنالتی ما را نگرفت، بازیکن تیم نساجی توپ را گرفتند و نگذاشتند توپ گل شود. من خنده‌ام گرفت، داور این صحنه را پنالتی نگرفت. بازیکن تیم حریف سُر خورد و توپ هم به دست او برخورد کرد. بازیکن حریف داخل محوطه جریمه زمین خورده است و جلوی گل ما را گرفته است. داور می‌گوید این قانون جدید است و من خنده‌ام گرفت. شاید چند ماه دیگر این قانون اجرا شود اما بازیکن حریف زمین خورده و جلوی گل ما را گرفته است و داور می‌گوید که او سُر خورده است، این برای من جدید است.

وی در خصوص مشکلات داوری اذعان داشت: این ماجرا فعلاً ادامه دارد، از کمیته داوران بپرسید که تا کِی این ماجرا ادامه دارد. من سوال دارم، داوری که بازی با داماش گیلان سر ما را بُرید گذاشته‌اند داور پشت دروازه؛ چرا؟! اینها با ما لجبازی می‌کنند یا دشمنی می‌کنند، نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم! مگر می‌شود داوری که عالم و آدم دیده‌اند پنالتی ما را نگرفته است، گُل سالم ما را مردود کرده است، گذاشته‌اند داور پشت دروازه؟!

وی در پایان در واکنش به این مسئله که با این اتفاق فینال جام حذفی را هم از سایپا گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: مطمئن نیستم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی