امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، بعد از بروز مشکلات و بلاتکلیفی‌های اخیر، کادر فنی و بازیکنان نساجی پیامی را منتشر کردند.

به گزارش دریای ورزش“،  متن پیام کادر فنی و بازیکنان نساجی به شرح زیر است:

همه ما به مسئولیتها و تعهد خود واقف هستیم.

علیرغم تمامی مشکلات روز افزون، احترام به احساسات صادقانه و پاک هواداران موُدب و متین را وظیفه خود دانسته و با تلاش، هم بستگی و اتحاد مثال زدنی ، به امید خدای بزرگ موجبات سر بلندی و وارد شدن به روزهای  پر فروغ و با عظمت را برای نساجی کبیر فراهم خواهیم ساخت.

تنها انتظار ما این است که ما را در این مسیر سخت و پرحاشیه تنها نگذارید. انتظار ما این است که در کنار اتحاد ما و  هواداران، مالکان محترم تیم (آقایان صنیعی فر و حدادیان) به جمع این مجموعه متحد اضافه شوند و به مانند گذشته به دور از سوء تفاهمات قبلی برای مراقبت و پر انگیزه شدن تیم آستین بالازده و چتر حمایتی خود را کماکان و بهتر از گذشته بر سر تیم گسترده نمایند.

ما تمامی کسانی را که آگاهانه و یا ساده لوحانه باعث بروز مشکلات بیشتر و حواشی مخرب برای تیم می شوند را می‌شناسیم، اما به آنها هم می گوییم وارد این حلقه متحد شوید و همه با هم در راه موفقیت های آینده و خوشحال کردن مردم رنجدیده ای که تمام دلخوشی آنها تیم بزرگ نساجی است، یکصدا و همدل شویم.

جامعه فوتبال کشور الگوی اتحاد و موفقیت را روز جمعه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در قالب تیم نساجی دوست داشتنی خواهند دید.

(از طرف مربیان و بازیکنان تیم نساجی مازندران)

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی