امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت:‌ می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم، وقتی عقب افتادیم دنبال کسب یک امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش دریای ورزش“،  حسین فرکی در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، گفت: به همه خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم. پیشبینی ما قبل از بازی این بود که دیدار سختی در پیش داریم. دلایل این مسئله مشخص بود. پرسپولیس صدر جدول است و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. آنها دربی را هفته قبل برده بودند و ما با تیمی بازی داشتیم که از وضعیت مهمانی خود به بهترین شکل استفاده می‌کرد. به ظاهر ما میزبان بودیم اما شرایط برای مهمان فراهم بود. ورزشگاه تقریبا پر از هوادار پرسپولیس بود. میزبانی و میهمانی برایمان فرقی نداشت.

وی افزود: پرسپولیس در این شرایط کارش راحت‌تر بود. در ابتدا تلاش کردیم برنده بازی شویم. وقتی عقب افتادیم دنبال یک امتیاز بودیم اما اینطور نشد. همه توان فنی خودمان را به کار نگرفتیم. وقتی در تیم شما یک بازیکن کم کار و کم فعالیت داشته باشید دچار مشکل می‌شوید چه برسد به اینکه امروز ۶ بازیکن ما تحت تاثیر شرایط بازی بودند و نتوانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی امروز دو گل به ثمر رساند. همیشه به بازیکنانم روی دقایق ابتدایی شروع نیمه اول و نیمه دوم و دقایق پایانی هر دو نیمه ‌تأکید دارم. متاسفانه ما در همین دو زمانی که به آن تاکید داریم گل خوردیم. در این دقایق وقتی گل می‌خورید برگشت به بازی بسیار سخت است. در نیمه اول یک فرصت بسیار خطرناک داشتیم که توپ ما از کنار تیر به اوت رفت. شاید اگر آن توپ گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. مقابل تیمی مثل پرسپولیس اگر اشتباه کنید جای جبران وجود ندارد. کیفیت فنی بازیکنان پرسپولیس از تیم ما بالاتر بود. مجموعه بازیکنان ملی پوش در این تیم هستند. در این شرایط به میدان رفتیم و در نهایت بازنده شدیم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و ما هم تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

سرمربی پیکان با اشاره به فشردگی بازی‌های لیگ برتر، گفت: اولین بازی ما بعد از مسابقه با پرسپولیس روز دوشنبه مقابل سایپا برگزار می‌شود. فرصت آماده سازی کمی داریم. بعد از آن هم ۲۴ فروردین باید‌ با ذوب آهن بازی کنیم‌ زمانبندی دیدارهایمان کم است. برای آماده سازی تیم مشکل داریم اما تلاش می‌کنیم خودمان را آماده کنیم و نتایج این بازی‌ها را جبران کنیم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی