امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی جهان گفت: با توجه به اینکه آسیا سبک وزن‌های مدعی دارد، کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا به مراتب سخت‌تر از جهانی است.

به گزارش دریای ورزش“، مسعود اسماعیل‌پور در مورد وضعیت آسیب دیدگی دستش که پیش از این گفته بود کسی کارش را پیگیری نمی‌کند، اظهار داشت: حرف‌هایی که گفتم انتقاد از کسی نبود، فقط از وضعیتم صحبت کردم، حالا هم کاملا بی خیال دستم شده‌ام و نمی‌توانم فعلا با این وضعیت به کشتی گرفتن فکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که “بالاخره توانست دکتر کیهانی را ملاقات کند؟” تصریح کرد: از طریق یکی از دوستانم خارج از کشتی، با واسطه هماهنگ کردم که به مطب شان بروم که مسئله سیل پیش آمد و جاده‌ها بسته شد. دوستانم که هیچ ربطی به کشتی ندارند در این مدت خیلی کمکم کردند و حتی حاضر شدند هزینه‌های درمانم را بپردازند.

این کشتی‌گیر مازندرانی وزن ٦١ کیلوگرم در مورد مسابقات قهرمانی آسیا که در اوایل اردیبهشت ماه پیش روی کشتی ایران قرار دارد، گفت: حقیقتا چیزی از وضعیت تیم ملی نمی‌دانم، فقط می‌دانم آسیا سبک وزن‌های خیلی خوبی دارد و همه مدعی هستند به همین دلیل کسب مدال آسیایی به مراتب سخت‌تر از جهانی است. البته من نمی‌دانم چه کشتی‌گیری قرار است به این مسابقات اعزام شود.

اسماعیل‌پور افزود: من کارشناس یا مربی تیم ملی نیستم اما به عنوان کسی که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته نظرم این است با توجه به وضعیتی که در سبک وزن داریم و با علم بر اینکه در سال آینده المپیک توکیو را در پیش داریم، می‌شود از مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی پیش رو به عنوان میدانی برای کسب تجربه و سرمایه‌گذاری روی یک جوان استفاده کرد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی