امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سلطان تویه : هدف من المپیک ۲۰۲۱ توکیو است ، به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتم وحاضربه رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشدم.

به گزارش دریای ورزش“، پس از قهرمانی در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان در کشور قبرس مسعود سلطان تویه به خبرنگار دریای ورزش در خصوص این مسابقات گفت :

مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم مسابقات جام جهانی وزنه برداری در کشور قبرس برگزار شد که بنده خدا رو شکر توانستم در دسته ۸۹ کیلوگرم پیشکسوتان ۶ حرکت خودم را با موفقیت به ثبت برسانم و مدال طلا را کسب کنم.

وی در خصوص عدم رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی اظهار داشت :  وزن ثابت خودم وزن ۹۶ کیلو  است و تمام برنامه ریزی هایی که در طول تمریناتم داشتتم در همین وزن بود و مربیان بنده با توجه به برنامه ریزی و آنالیزی که از رقبا داشتند روی وزن ۹۶ کیلو بود ولی دو هفته قبل از مسابقات  وقتی استارت لیست مسابقات اعلام شد کاشف به عمل آمد که رژیم صهیونیستی در وزن ۹۶ کیلو یک نماینده دارد ، بنده هم با توجه به آرمان های انقلاب ، به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتم  و به جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان ۶ کیلو وزن کم کردم و حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشدم و خوشحالم با ابن وضعیت موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شدم.

سلطان تویه در مورد سختی هایی سختی های خود در مسیر قهرمانی  عنوان کرد : بارها شده بود که به دلیل قطعی برق سالن محل تمرین من زیر نور شمع هم تمرین کردم ولی این سختی ها مانع هدف بنده نشد و من مصمم به کسب مدال بودم .

وی ادامه داد : زحمات زیادی برای بنده کشیده شد ، من باید در درجه اول از خانواده خود همسر و فرزندم که مرا حمایت کردند ، مربیان خودم آقایان مظاهر و محمد صالحی و آقای سعید حمزه نتاج که در حال حاضر مربی شهر بهنمیر هستند ، تشکر کنم ، بنده مدت طولانی قبل از مسابقات در خدمت ایشان بودم و تمریناتم را در سالن ایشان انجام می دادم .

وی همچنین در ادامه گفت : بنده از مسئولان گله دارم ، کمترین حق یک ورزشکار چیست ؟ به نظر بنده کمترین حق یک ورزشکار سالن تمرین است ، بنده نیاز به حمایت مالی ندارم ، من نیاز به حمایت معنوی دارم . علت اینکه من باید از شهر خودم ساری بروم شهر دیگر ( بهنمیر ) تمرین کنم چیست ؟ آیا من اهل این شهر نیستم ؟! آیا این شهر فاقد سالن وزنه برداری و امکانات است ؟!

سلطان تویه در خصوص مهمترین  مسابقات پیش روی خود عنوان کرد :  مهمترین  مسابقات پیش روی من مسابقات جهانی ۲۰۲۱ کشور آلمان و هدف نهایی من المپیک ۲۰۲۱ توکیو است .

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی