امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، جودوکاران ملی پوش کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز راهی امارات شدند.

 به گزارش دریای ورزش“،  بیست و هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا از فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز و با حضور ۲۹۳ جودوکار از ۳۹ کشور به میزبانی امارات در سالن ورزشی «شیخ الزاید» شهر فجیره برگزار خواهد شد.تیم ملی کشورمان با ترکیب مصطفی ریاحی فر، ابوالفضل محمودی، قاسم نوری زاده، محمد محمدی بریمانلو، ایمان نیک اقبال، محمد جمالی، حمیدرضا ملک زاده و مهدی فتحی پور در بخش مردان، مریم بربط، فاطمه برمکی و نرگس اسدزاده در بخش بانوان در این دوره از مسابقات به روی تاتامی می‌رود.

علی محمد عزیزی سرپرست تیم ملی کشورمان که در امارات حضور دارد کار ثبت نام ملی پوشان را روز گذشته انجام داد و از ساعت ۱۵ امروز نیز در هتل کنکورد مراسم قرعه کشی انجام می‌شود.

طبق برنامه فردا شنبه ۳۱ فروردین ماه در روز نخست مسابقات جودوکاران اوزان ۴۸-، ۴۲- و ۵۷- کیلوگرم زنان، ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم مردان به روی تاتامی می‌روند. در بخش زنان تیم کشورمان نماینده‌ای ندارد و در بخش مردان مصطفی ریاحی فر، ابوالفضل محمودی و قاسم نوری زاده به مصاف رقبای خود می‌روند.

یکشنبه اول اردیبهشت ماه رقابتهای اوزان ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم زنان، ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که از تیم کشورمان نرگس اسدزاده، مریم بربط، محمد محمدی بریمانلو، سعیدملایی و مهدی فتحی پور رقابتهای خود را انجام می‌دهند.

دوشنبه دوم اردیبهشت ماه نیز مبارزات اوزان ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که فاطمه برمکی، ایمان نیک اقبال، محمد جمالی و حمیدرضا ملک زاده به روی تاتامی می‌روند. سه شنبه سوم اردیبهشت ماه نیز مسابقات در بخش تیمی انجام می‌شود.

مسابقات هر روز از ساعت ۱۰ صبح در بخش مقدماتی آغاز و ساعت ۱۶ نیز مسابقات فینال و توزیع جوایز انجام می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی