امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران،‌ گفت: امروز مسئول باخت من هستم. از تیمم امروز چیزی را خواستم که توانش را نداشتند و باختند.

به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل نفت آبادان و شکست دو بر یک تیمش، گفت: داوری بازی مشکلی نداشت و از او تشکر می‌کنم. به خاطر باخت هم از همه هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. هواداران در هوای گرم ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند و بعد از باخت از ما حمایت کردند. امروز مسئول باخت من هستم. از تیمم امروز چیزی را خواستم که توانش را نداشتند و باختند. وقتی از تیم کاری می‌خواهیم که توان انجامش را ندارد اشتباه ما است. به همین خاطر من عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا خودش از بازی تیم لذت می‌برد تصریح کرد: باید به یک مسئله اشاره کنم. ما ۱۲ بازی قبل از این بازی انجام داده بودیم که ۵ بازی ما در قائمشهر بوده است. این پنج بازی با تراکتورسازی، پدیده، پرسپولیس، فولاد و … بوده است. همه از آن مسابقات لذت بردند. در این بازی همانطور که گفتم ایراد از من بوده است. برخی تیم‌ها برای یک مدل بازی تنظیم می‌شوند و اگر شما شرایط را عوض کنید دچار مشکل می‌شوند. امروز ما هم از این عملکرد زجر کشیدیم و کسی قطعا لذت نبرده است.

سرمربی نساجی در ادامه، گفت:‌ بازی‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم. نمی‌خواهم برخی مسائل را باز کنم. شما آدم باهوشی هستید. نیاز به باز کردن همه مسائل نداریم و خودتان همه چیز را می‌دانید. یک زمان شما می‌خواهید کار خوبی انجام دهید اما این هدف شما تحقق پیدا نمی‌کند‌.‌ اشتباه امروز از من بود که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

جلالی در مورد اینکه چرا زمان بازی تغییر کرد و در این گرما به مصاف حریف خود رفتند، گفت: مسابقات لیگ در حال اتمام است و این شرایط وجود دارد. هفته قبل ما در اهواز بازی داشتیم و اگر بازی در همان زمان اعلام شده برگزار می‌شد‌ به پرواز نمی‌رسیدیم. درخواست تغییر زمان بازی دادیم و این اتفاق رفخ داد. این هفته هم نفت از ما چنین درخواستی کرد که ما هم با آن موافقت کردیم‌. در سه بازی اخیر زمان بازی‌های ما تغییر کرده است و سازمان لیگ باید این مسائل را در نظر بگیرد. بله امروز هوا گرم بود اما این مسئله برای هر دو تیم یکسان بود. شاید این مسئله هم یک امتیاز مثبت برای حریف شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی