امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: درد زیادی را به خاطر مصدومیت مچ دستم تحمل می‌کردم و مجبور به عمل جراحی شدم.

به گزارش دریای ورزش“، مسعود اسماعیل‌پور درباره انجام عمل جراحی دستش گفت: درد زیادی را در این مدت تحمل می‌کردم و مجبور شدم جراحی کنم. ۲ دوره ۵ روزه شیمی‌درمانی را پشت سر گذاشتم چون ورم دستم تبدیل به توده شده بود، اما خوشبختانه سرطانی نبود و برای این‌که جلوی رشدش گرفته شود با توصیه پزشکم شیمی‌درمانی کردم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشبختانه عمل دستم رضایت‌بخش بوده و منتظر جواب نمونه‌برداری و پاتولوژی هستیم. ۱۰ روز دیگر جواب آزمایشات می‌آید و امیدوارم نیاز به درمان بیشتری نداشته باشد. در حال حاضر هم مراحل پرتودرمانی را پشت سر می‌گذارم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان درباره احتمال بازگشتش به تشک کشتی گفت: ابتدا باید مراحل درمانی‌ام به صورت کامل طی شود و ببینم می‌توانم تمریناتم را دوباره شروع کنم یا نه. باید شرایط بدنی و درمانی‌ام به خوبی پیش برود، اما تلاش می‌کنم بار دیگر به تشک کشتی برگردم.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: از تمام دوستانی که در این مدت من را تنها نگذاشتند و پیگیر وضعیت درمانی‌ام بودند تشکر می‌کنم به خصوص ساعدی‌فر، ایمانی و سمنانی که در این مدت حمایت‌های خوبی از من داشتند. امیدوارم بتوانم پاسخ زحمات آنها را بدهم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی