امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: هنوز با آمادگی کامل فاصله داریم و در برنامه ما این نبود که اکنون در اوج باشیم. ما ۲ هفته دیگر به آمادگی کامل می رسیم.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان در تشریح آخرین وضعیت این تیم بعد از اردو گفت: ۳ بازی در بلغارستان و ۲ بازی در اسلوونی برگزار کردیم و در بازی اول در بلغارستان برابر تلفیقی از تیم الف و ب بلغارستان قرار گرفتیم که بازیکنان بزرگی مانند نیکولوف، یوسیفف، پنچف و دیگران حضور داشتند که فشار زیادی به تیم ما آمد. دو بازی با تیم بحرین داشتیم. بحرین در اندازه تیم ما نبود و توانستیم آن مسابقه در ست های بیشتری بازی کنیم. در اسلوونی نیز با منتخب ماریبور ابتدا بازی کردیم که این تیم را شکست دادیم و در بازی دوم برابر تیم ملی اسلوونی به میدان رفتیم و شکست خوردیم. بازی های قابل قبولی داشتیم و در بازی با بلغارستان و اسلوونی درس های زیادی گرفتیم و حالا در تمرینات برای حل مشکلات بیشتر کار می کنیم.

او در ادامه درباره میزان رضایت خود از وضعیت اردوی تیم ملی تصریح کرد: امکانات اردویی کاملا خوب بود و به خواسته هایی که داشتیم رسیدیم. وضعیت سالن مسابقه، تمرین و بدنسازی خوب بود و به خواسته های خود رسیدیم.

سرمربی تیم جوانان ایران در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم ایران به اوج آمادگی خواهد رسید، بیان کرد: هنوز با آمادگی کامل فاصله داریم و در برنامه ما این نبود که اکنون در اوج باشیم. ما ۲ هفته دیگر به آمادگی کامل می رسیم. ما هنوز وزنه ها را سبک نکردیم و با وجود اینکه بازی کردیم، وزنه ها سبک نشدند. تمرینات به خوبی پیش می روند و آمادگی خوبی داریم اما هنوز برای مسابقات رسمی آماده نیستیم.

او در پایان درباره صعود و عملکرد خوب تیم ملی ایران در لیگ ملت ها گفت: عملکرد تیم ملی فوق العاده بوده است. در ۴ هفته ابتدایی ۱۰ برد کسب کردیم که سابقه نداشته است. عملکرد تیم ملی جای دفاع دارد و بازیکنان ما مانند معروف و غفور نسبت به گذشته متحول شده و کامل تر شده اند. هر دو بازیکن در گذشته بسیار خوب بودند اما حالا در سطح بالاتری هستند. عبادی پور، فیاضی، موسوی، حضرت پور و شفیعی و همه بازیکنان بسیار خوب بودند و این نشان می دهد تیم رشد داشته است. در بلغارستان نیز با برد شروع کردیم و صعود تیم نهایی شده است و ما باید برای بازی های شیکاگو آماده شویم تا روند خوب خود را در شیکاگو حفظ کنیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی