امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال برنز بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن گفت: با تایید صلاحیت نشدن سه کاندیدا، شیرازه جامعه کشتی از پاشیده شد. امیدوارم طی امروز یا فردا خبر تایید صلاحیت این سه نفر منتشر شود.

به گزارش دریای ورزش“، سید مراد محمدی گفت : علیرضا دبیر، عباس جدیدی و امیررضا خادم عضو خانواده کشتی هستند و پیش از این سابقه حضور در شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی را داشتند. امیررضا خادم حتی چندی پیش به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد و دبیر نیز در زمان حضور در شورای شهر، نایب رئیس و مسؤولیتسنگینی را برعهده داشتند.

وی اظهار داشت: حال بی خبریم که چه مسائل و حکمتی وجود دارد که این سه نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده اند. امیدواریم که طی این دو روز اخبار خوبی از تائید صلاحیت آنها بشنویم تا هر کسی که شرایط و برنامه بهتری دارد از مجمع فدراسیون رأی بگیرد.

دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان تصریح کرد: با توجه به تأیید صلاحیت نشدن این سه نفر، به دلیل محدودیت، کار برای انتخاب فردی شایسته سخت می‌شود.

وی با اشاره به حاشیه‌هایی که در چند ماه گذشته در جامعه کشتی ایجاد شده بود، تصریح کرد: هر چند حاشیه‌ها و مسائل در رابطه با انتخابات فدراسیون بار منفی داشت اما همه به دنبال این بودند که نفر بهتر و شاخصی رئیس فدراسیون شود تا این رشته موفق باشد اما اکنون با رد صلاحیت این سه نفر، شیرازه جامعه کشتی از پاشیده شده است و امیدوارم که در خصوص صلاحیت این سه نفر تجدید نظر شود تا انتخابات قوی‌تر و بهتر و عادلانه تری داشته باشیم.

دارنده سه مدال طلا و برنز پیکارهای قهرمانی جهان یادآور شد: به طور حتم در این برهه از زمان هر کسی که رئیس فدراسیون می‌شود، کار سختی را خواهد داشت و برای موفقیت باید تغییر و تحول اساسی در فدراسیون ایجاد کند. به طور حتم اگر بخواهیم با همان راه و روش، ساختار و نفرات گذشته فدراسیون اداره شود، کار درستی نیست و باید این فرصت به فردی جدید با تفکرات جدید سپرده شود و همه نیز وظیفه داریم از رئیس جدید فدراسیون حمایت کنیم.

انتخابات فدراسیون کشتی قرار است در حالی روز چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۰ در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود که رد صلاحیت سه کاندیدای برجسته و صاحب عنوان این رشته یعنی علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی با واکنش جدی جامعه کشتی مواجه شده است.

فدراسیون کشتی روز شنبه اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی را اعلام کرد. اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنیتمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده نامزدهایی هستند که تاکنون از سوی مراجع ذیصلاح برای نامزدی ریاست فدراسیون کشتی احراز صلاحیت شده‌اند./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی