امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  انتقال قدرت در راس کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ در تابستان آینده انجام خواهد شد.

به گزارش دریای ورزش“،  در پایان سال جاری میلادی که مدت نزدیک به ۲ ماه از آن گذشته، تغییر و تحولی مهم در سطح باشگاه بایرن مونیخ که تیم فوتبالش قهرمان آلمان و اروپاست، رخ خواهد داد.

در ماه دسامبر کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی و رئیس هیات مدیره باشگاه بعد از ۱۹ سال همکاری در این سمت، پست خود را به اولیور کان، دروازه بان بزرگ و اسطوره ای می دهد.

کان ۵۱ ساله اکنون یک سال است که در رده مدیریتی با مونیخی ها همکاری می کند و با امور اجرایی و مدیریتی تا حدود زیادی آشناشده است.

او که خود دانش آموخته رشته مدیریت دانشگاه نیز است، به صورت عملی در یک سال حضورش با مقوله مدیریتی باشگاه کاملا بزرگی مثل بایرن آشنا شده است.

کان که سال ها از دروازه بایرن مراقبت می کرد، به این ترتیب کم کم آماده پذیرش مسئولیتی کاملا بزرگ می شود.

طبق گفته رومنیگه، دروازه بان پیشین و عضو هیات مدیره کنونی، در شرایط حاضر در بسیاری از فرایندها نقش داشته است.

از جمله او در زمینه قطعی کردن انتقال «داویو اوپامکانو» از آر.ب لایپزیگ در تابستان آینده بسیار نقش آفرین بوده است.

*رومنیگه:کان به مرور مسئولیت می گیرد

در مصاحبه ای که امروز رومنیگه با هفته نامه اشپورت بیلد داشت، تایید کرد در ماه های اینده اولیور کان به تدریج وظایف خود را می گیرد.

مدیره اجرایی کنونی گفت:به صورت رسمی در پایان سال اما به طور جدی از تابستان، من مسئولیت هایم را به اولیور کان واگذار می کنم.

وی افزود:اولیور کان در ماه های اخیر در هیات مدیره کارکرده و در جریان فرایند انتقال مدیریت بوده است. اکنون نیز من درگیر وظایفم هستم و تلاش می کنم تمام نکات، مباحث و امور را به او انتقال دهم.

*وظایف اولیور کان

نشریه اشپورت بیلد در کنار درج اظهارات رومنیگه،به تحلیل وضعیت مدیریتی آینده بایرن پرداخته است.

این رسانه عنوان می کند اولیور کان ایده های روشنی از هدایت بهتر بایرن برای آینده دارد. او با مقوله  پیچیده نقل و انتقالات کاملا در ماه های اخیر درگیر بوده و آخرین ثمره فعالیتش قطعی کردن انتقال اوپامکانو به مونیخ بوده است.

البته در کنار این مساله کان واقف است که به عنوان مدیر اجرایی آینده و رئیس هیات مدیره پروژه های مهمی را باید به خوبی پیش ببرد. از جمله آکادمی پربارتر از قبل بسازد و در جریان نقل و انتقالات، شرایطی بهتر برای ورود بازیکنان کاملا شاخص و در کلاس مونیخ را به بایرن فراهم سازد.

اشپورت بیلد همچنین از نزدیک بودن به تیم و کادر مربیگری نیز به عنوان وظیفه مهم و دائمی دروازه بان پیشین در پست جدیدش نام برده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی