امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هانیه رستمیان ملی‌پوش تیراندازی گفت: فشار زیادی روی ما برای به دست آوردن سهمیه المپیک وجود دارد اما بدون توجه به این فشارها تلاش می‌کنیم، در ریو خوب نتیجه بگیریم.

به گزارش دریای ورزش“، هانیه رستمیان در خصوص شرایط تیم ملی تپانچه پیش از جام‌جهانی ریو اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و شرایط‌مان هم بسیار راضی‌کننده است. با توجه به فشنگ‌هایی که مسئولان از مونیخ خریداری کرده بودند، با همین فشنگ‌ها تمرین کردیم و خداراشکر هیچ کمبودی در تمرینات وجود ندارد.

وی در مورد جام‌جهانی ریو و کار سخت تیراندازان برای کسب سهمیه گفت: فشار زیادی روی ما برای به دست آوردن سهمیه المپیک وجود دارد اما بدون توجه به این فشارها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ریو خوب نتیجه بگیریم. ان‌شاءالله شرایط آنطور که ما می‌خواهیم در برزیل اتفاق بیفتد، تا بتوانیم در ریو چند سهمیه کسب کنیم. دعا می‌کنم تمام ورزشکاران موفق شوند سهمیه را بگیرند.

ملی‌پوش تیراندازی تصریح کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون چند روز زودتر به ریو می‌رویم تا هم تمرین کنیم و هم با شرایط سالن آشنا شویم. با توجه به اینکه کشور‌های آسیایی در تپانچه کمتر کسب سهمیه کرده‌اند، امیدوارم در آنجا سهمیه بگیرند تا در دوحه کار راحت‌تری برای گرفتن سهمیه داشته باشیم. تمام کشورها با سرمایه‌گذاری و برگزاری اردوهای مداوم در طول سال تمام هدفگذاری‌شان گرفتن مدال در المپیک است و ما هم باید با برنامه‌ریزی مناسب خیلی زود خودمان را به این کشورها نزدیک کنیم.

رستمیان در خصوص رفتن سماکین از ایران اظهار داشت: درست است در این مدت او خیلی برای ما زحمت کشید تا پیشرفت کنیم اما به نظرم زحمات مربیان ایرانی بوده که توانسته‌ایم در مسابقات برون مرزی صاحب مدال شویم. دانش فنی مربیان ایرانی از مربیان خارجی کمتر نیست و اگر به آنها بها داده شود، می‌توانند خیلی به پیشرفت و رونق تیراندازی کمک کنند./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی