امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم منتخب موتورکراس ایران که برای حضور در مسابقات چهارجانبه موتورکراس باکو به آذربایجان اعزام شده بود، با اقتدار کامل به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“، این مسابقات طی روزهای دوم و سوم شهریور ماه با حضور چهار کشور ایران، روسیه، گرجستان و آذربایجان در سه کلاس آزاد، ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی جوانان برگزار شد و تیم موتورکراس ایران توانست ۷ سکو از ۹ سکوی پیش بینی شده این رقابت ها را از آن خود کند.

در کلاس آزاد جواد بیدی، مجید نصیرلو، حامد شیخ احمدی و علی قلیچ بر سکوهای اول تا چهارم ایستادند؛ در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان نیز محمدحسین دانش پژوه، پیمان محمدعلی زاده، مرتضی طاهری و حامد رحمانی مقام های اول تا چهارم را کسب کردند، در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان هم ورزشکار روس مقام اول، رسول نجفی از کشورمان مقام دوم و ورزشکار کشور میزبان نیز مقام سوم را بدست آورد.

یکی از اهداف اعزام تیم های موتورسواری و اتومبیلرانی به اینگونه مسابقات، تحقق سیاست های فدراسیون و تعامل با کشورهای همجوار و برگزاری مسابقات دو یا چند جانبه بمنظور ارتقاء سطح کیفی ورزشکاران و ایجاد انگیزه و ترغیب ورزشکاران برای کسب تجربه و همچنین آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات جدید در سال جاری است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی