امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی نساجی مازندران گفت: هر چقدر تیم را دفاعی کنیم اما وقتی تماشاگر در ورزشگاه وطنی تیم را به حمله سوق می‌دهد، نمی‌توان دفاع خوبی کنیم، چون خواه یا ناخواه تیم مجبور می‌شود حمله کند.

به گزارش دریای ورزش“، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: بعد از شکست غیرمنتظره مقابل سایپا به‌رغم اینکه در یکسری از بُعدها فوتبال خوبی بازی کردیم اما ضعف‌هایی نیز داشتیم، روند بازی‌ها ما را امیدوار می‌کند که روزهای بهتری داشته باشیم.

وی افزود: تشکر می‌کنم از تماشاگران عزیزمان که در بازی قبل در تهران حضور پیدا کردند، علی رغم اینکه بازی را باختیم اما جانانه تیم‌شان را تشویق کردند و بعد از بازی نیز ما را تنها نگذاشتند و حمایت‌مان کردند، این نشان می‌دهد که به آن درک متقابل نسبت به هم رسیده‌ایم، هواداران تمام جوانب و مشکلات نساجی را درنظر می‌گیرند.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص قدرت خط حمله نساجی و ضعف دفاعی این تیم در سه بازی گذشته گفت: تفکر ما هجومی‌ست و رو به جلو بازی می‌کنیم اما باید یکسری آیتم‌ها را رعایت کنیم، هر مربی با تفکرات خاصی کار می‌کند، سعی کردیم با توجه به جو ورزشگاه وطنی و انتظار مردم نسبت به فوتبال هجومی، برای خط حمله برنامه‌های زیادی داریم، هر چقدر تیم را دفاعی کنیم اما وقتی تماشاگر در ورزشگاه وطنی تیم را به حمله سوق می‌دهد، نمی‌توان دفاع خوبی کنیم، چون خواه یا ناخواه تیم مجبور می‌شود حمله کند، به همین دلیل باید برنامه‌ریزی مناسبی برای حملات‌مان انجام دهیم اما همانطور که اشاره کردم، باید یکسری ضعف‌ها را در سیستم دفاعی‌مان مرتفع کنیم.

مهاجری تصریح کرد: تغییرات زیادی در فاز دفاعی‌مان نسبت به پارسال داشتیم و به جز یکی دو بازیکن کلاً ساختار دفاعی‌مان تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت دوست نداشتم تا مشکلات و کمبودها را بوق و کرنا کنم، اما قول می‌دهم اگر مشکلات‌مان برطرف شود، در آینده می‌توانیم فوتبال خوبی را ببینیم، سه تا بازی انجام دادیم اما هنوز خیلی زود است تا بخواهیم در مورد آینده صحبت کنیم؛ این ۴ امتیاز در یک بازی خانگی و دو بازی خارج از خانه نتیجه بدی نیست و می‌تواند قابل دفاع باشد.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تیم‌های مهاجری معمولاً دفاعی بازی می‌کردند اما امسال مهاجری نساجی را یک تیم هجومی نشان داده است، بیان کرد: من با داشته‌هایم تصمیم می‌گیرم، نیم‌فصل اول آخرین سالم در پدیده بیشترین گل زده را داشتیم، موجودی‌مان در بحث حمله، موجودی خوبی است اما یکی دو مشکل داریم که باید آن را رفع کنیم.

مهاجری در پاسخ به سؤالی که از کدام گلرتان محمدامین رضایی یا نیما میرزازاد در این بازی استفاده می‌کنید، عنوان کرد: ما یک تیمیم با بیش از ۲۰ بازیکن، ما نسبت به هر بازی استراتژی خاصی داریم، از همه بازیکنان به‌کارگیری می‌کنیم، ترکیب ثابتی نداریم و با توجه به شرایط، تصمیم می‌گیریم، درخصوص گلر هم هنوز مربی گلرها تصمیم نگرفته است، مطمئناً بازیکنان دیگر اشتباه کردند که آن توپ‌ها ختم به امین شد، نباید امین را از بین ببریم، کدام گلر بزرگی بود که از روز اول یک گلر ششدانگ بوده باشد.

وی درخصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما امسال تیم راحت و ساده‌ای نداریم، شاهین تیم قابل احترامی است، به‌جز بازی اول که ضعیف کار کردند اما در دو بازی آخرشان خیلی خوب بودند و پدیده هم به سختی توانست آنها را شکست دهد، معمولاً تیم‌های عبدالله ویسی خارج از خانه بهتر بازی می‌کنند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی