امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، زمهران هافبک نساجی گفت نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل نخست است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد زیرا به بدترین نحوه در فوتبال تنبیه می‌شود.

به گزارش دریای ورزش“، حسین زامهران بازیکن نساجی مازندران درباره اردوی هشت روزه این تیم در بندرعباس گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شرایط جوی که در سراسر کشور حاکم است، بندرعباس از آب و هوای بهاری و مطلوبی برخوردار است که این اردو با درایت کادر مدیریتی زحمتکش باشگاه، خدا را شکر در شرایط کاملا مناسبی با امکانات ایده آل به بهترین نحوه در حال برگزاری است و بازیکنان بدون دغدغه ای تمام تمرکزشان را روی تمرینات است.

او در ادامه افزود: تمرینات پرفشاری را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دهیم اما از آنجایی که روحیه تیمی در سطح بالایی است تمرینات به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود و با مسابقات دوستانه‌ای که توسط کادر فنی تدارک دیده شده است موجب می‌شود تا از شرایط بازی دور نشویم و با آمادگی بیش‌تری به استقبال نیم فصل دوم برویم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل نخست است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد زیرا به بدترین نحوه در فوتبال تنبیه می‌شود.

زامهران در پایان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از هواداران وفادار و صبورمان که در هر شرایطی حامی و قوت قلب ما بودند، امیدوارم در ادامه راه هم در کنارمان حس‌شان کنیم تا با قدرت بیش‌تری به مصاف رقیبان‌مان برویم./ ایسنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی