امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“،  امروز(یک شنبه) در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ مسکو در کومیته بانوان رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان به مصاف هایاجوما از کانادا رفت و با نتیجه یک بر صفر این کاراته‌کا را شکست داد و به مدال طلای لیگ جهانی روسیه دست یافت.

علیپور پیش از این با غلبه بر حریفانی از سوئیس، صربستان، فرانسه، مراکش و مصر فینالیست شده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه ۲ بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی