امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم نیروی زمینی تهران با گل دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی برابر رایکا بابل شد.

به گزارش دریای ورزش“، در یکی از مسابقات هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های نیروی زمینی تهران و رایکا بابل از ساعت ۱۴:۴۵ امروز به مصاف هم رفتند.

 

وحید مهدی‌خانی، حسین خیری، آرمان اکوان، امیرحسین غلامی، حسین مددی، امیرحسین وثوق، میلاد سوری، رسول سعدیان نیا، علی خدادادی، علیرضا رمضانی و میثم فرزانه با نظر امیدرضا روانخواه در ترکیب ابتدایی نیروی زمینی تهران برابر رایکا بابل قرار داشتند.

 

رایکا نیز بازی مقابل نیروی زمینی را با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، جواد شفیعی، میلاد باقری، صائب محبی، رضا نبی‌زاده، امین رضایی، سعید حیدری، حسین رسولی، امیرحسین یحیی‌زاده، مهرداد حیدری و اکبر آفاق آغاز کرد.

 

در نیمه اول هیچ یک از دو تیم نمایش خوبی نداشتند، اما در نیمه دوم شاگردان روانخواه بازی را در دست گرفتند و چهار موقعیت جدی به وجود آوردند که بالاخره در دقیقه ۸۶ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و دفع ناقص دروازه‌بان رایکا، با شوت پشت محوطه علی خدادادی به گل رسیدند.

 

نیروی زمینی که طی سه هفته اخیر دو پیروزی و یک تساوی خارج از خانه داشت، با برتری در بازی امروز برابر رایکا بابل ۱۱ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول لیگ یک صعود کرد و رایکا بابل نیز همچنان در جایگاه شانزدهم ایستاد./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی