امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  بازی حساس دو تیم  رایکا و شاهین بوشهر با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

 به گزارش دریای ورزش“،  در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های امروز تیم رایکای بابل از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بود.این دیدار برای هر دو تیم که در منطقه سقوط قرار دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. بابلی‌ها در بازی گذشته خود در تبریز مقابل ماشین سازی قرار گرفتند و با یک بازی نزدیک با دیگر مدعی سقوط نتوانستند پیروز شوند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

از آنسو شاهین شهرداری بوشهر که پس از ناکامی با قنبری و به توافق کامل نرسیدن با وینگو بگوویچ، سکان هدایتش به دست محسن گلستانی بازیکن اسبق شاهین قرار دارد، تمام امتیازات برای‌شان حکم مرگ و زندگی دارد و به معجزه‌ای برای ماندن در لیگ یک امیدوار هستند. این تیم برای کسب امتیاز به بابل آمده بود.

مصاف این دو تیم طوری بود که هیچ‌کدام قصد تسلیم شدن و پذیرش یک شکست دیگر را نداشتند و در روزی که عناصر دفاعی تیم‌ها کم اشتباه نشان دادند توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا امتیازات نبرد پایین جدولی‌ها تقسیم شود.

با این نتیجه شاهین پس از بیست هفته بالاخره امتیازاتش دو رقمی شد و به امتیاز ۱۰ رسید و همچنان در رده هفدهم قرار دارد. رایکا نیز که روی پیروزی خانگی حساب کرده بود اما متوقف شد با این یک امتیاز نوزده امتیازی شد و همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی