امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: مسابقات مهمی در مصر داریم و برای نهایی کردن سهمیه به این کشور می‌رویم.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی عابدینی در مورد شرایط اردوی تیم ملی شمشیربازی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مصر اظهار داشت: یک ماهی است که اردویمان آغاز شده و و هر ۱۰ روز هم یک هفته استراحت داشتیم. خوشبختانه بچه ها از لحاظ آمادگی جسمانی و تکنیکی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

* کتف و زانویم آسیب دیده هستند

وی ادامه داد: خود من از ناحیه کتف و زانو آسیب دیدگیهایی دارم که مشکلی برای حضور در مصر نیست و می رسم. حدود ۷۰ درصد آماده هستم، اما در میان تمرینات به دنبال بهبودی آسیب هایم هم هستم تا با قدرت تمام برای المپیک آماده شوم.

* می‌رویم تا سهمیه را نهایی کنیم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در مورد مسابقات مصر عنوان کرد: مسلما رقابت‌های مهمی است و ما هم می رویم تا سهمیه تیمی خودمان در المپیک را نهایی کنیم. اگر در جمع ۸ تیم برتر قرار بگیریم، سهمیه مان قطعی خواهد شد.

وی در مورد اینکه سه ماه مسابقه نداشتید و آیا این موضوع در عملکرد  شما تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: نه، فکر نمی‌کنم تاثیر گذار باشد، چون همه تیم‌ها همین شرایط را داشته‌اند.

* برای داشتن سالن فقط دعا می‌کنیم

عابدینی در مورد حضور بازیکنان ترکیه ای در اردو عنوان کرد: دو بازیکن ترکیه‌ای چند روزی است به تهران آمده‌اند و در حال حاضر با ما در اردو هستند. به غیر از ترکیه یکی دو کشور دیگر هم مانند گرجستان درخواست اردوی مشترک داشتند که با توجه به نداشتن سالن، این امکان فراهم نشد.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در مورد اینکه گفته شده سالن شمشیربازی آزادی تا پایان سال از کشتی پس گرفته خواهد شد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. فقط دعا می‌کنیم چون کار دیگری از ما بر نمی‌آید.

* امیدوارم مشکل دریافت جایزه‌ام برطرف شود

وی در مورد خبر پاداش ۱۰ هزار دلاری فدراسیون جهانی و عدم دریافت آن تاکنون تاکید کرد: این جایزه به خاطر کسب مدال برنز قهرمانی جهان بود و سه ماه است که هنوز نتوانسته ام دریافت کنم. فدراسیون جهانی از من شماره حساب خواسته اما چون تحریم هستیم انتقال پول امکانپذیر نیست و به فرد دیگری هم نمی‌توانند بدهند. همچنان در حال پیگیری هستم و امیدوارم حداقل  این مشکل حل شود.

لازم به ذکر است مسابقات جام جهانی مصر از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در شهر قاهره برگزار می‌شود. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی