امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  علیرضا نادعلیان برای کسب اولین تجربه و امتیاز المپیکی در سومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ به میزبانی انگلستان در شهر منچستر حضور می یابد.

به گزارش دریای ورزش“، این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور ۲۹ مهرماه به مدت ۳ روز در سالن «رجیونال» شهر منچستر آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم ۲۶ مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک می‌کند.

علیرضا نادعلیان دارنده مدال طلا مسابقات جام باشگاه های آسیا، طلا مسابقات بین المللی آزاد آسیا، نقره مسابقات جام فجر، نقره مسابقات قهرمانی آسیا، برنز تورنمنت بین المللی کره جنوبی، طلا بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با مجموع ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز از رویدادهای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برای کسب اولین تجربه و امتیاز المپیکی در مسابات گرندپریکس شرکت می کند.

بر اساس برنامه اعلام شده نادعلیان بازیکن اهل جویبار استان مازندران در وزن ۸۰+ کیلوگرم در روز پایانی یک آبان ماه به مصاف حریفانش خواهد رفت.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی است و در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی خواهد بود.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب مدال طلا ۶۰ امتیاز، مدال نقره ۳۶ امتیاز و مدال برنز ۲۱٫۶ امتیاز در رنکنیگ المپیکی تعلق می گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی