امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال رایکا بابل در ادامه روند به رشد خودش موفق شد قشقایی شیراز را شکست دهد.

به گزارش دریای ورزش“،  در اولین دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور ، دو تیم رایکا بابل و قشقایی شیراز در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی را به دست آورده بودند و قصد داشتند که با گرفتن نتیجه در این دیدار همچنان روند خوبشان را ادامه دهند.
این دیدار که در ورزشگاه شهدای هفت تیر شهرستان بابل برگزار شد شاگردان هادی شکوری سرمربی موفق این تیم، ابتدا در دقیقه ۲۵ توسط “امیر حسین یحیی زاده” توانست دروازه قشقایی را باز کند اما بلافاصله این گل توسط “رضا فیروززاده “پاسخ داده شد. اما این پایان کار نبود و این “مهرداد حیدری” مهاجم رایکا بود که توانست در آخرین دقایق نیمه اول از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند  تا نیمه اول با برتری رایکا به پایان برسد.
اما درنیمه دوم قشقایی با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا روی دروازه رایکا حمله ور شد، اما این اکبر آفاقی مهاجم آذری زبان و سابق فصل گذشته نفت مسجد سلیمان بود که در دقایق پایانی بازی در یک ضد حمله توانست گل سوم رایکا را وارد دروازه قشقایی کند و در ادامه گل دقیقه ۹۲ قشقایی هم نتوانست مانع از پیروزی با ارزش رایکا بابل شود تا بابلی ها در یک دیدار خانگی بازی را به سود خود به پایان ببرند.
حالا با احتساب این پیروزی رایکا از سه بازی اخیر خود صاحب ۷ امتیاز شد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفت و تیم فوتبال قشقایی شیزارهم پس از کسب دو پیروزی با ارزش این بار شکست خورد تا با ۱۲ امتیاز، یک پله بالاتر از نماینده بابل و در رده ۱۲ جدول قرار قرار گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی