امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نمایندگان مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور  صاحب یک پیروزی و یک تساوی شدند .

به گزارش دریای ورزش“، هفته ششم لیگ برتر فوتسال با ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار کراپ الوند میزبان گیتی‌پسند بود که این دیدار مهیج با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا روند شکست‌ناپذیری کراپ ادامه داشته باشد. شهاب طالبی، علی جوان و محمد نجف‌زنگی برای میزبان گلزنی کردند و سعید احمد عباسی و محمدحسین درخشانی(۲بار) گلزنان گیتی‌پسند بودند. این بازی آخرین دیدار احمد عباسی برای گیتی‌پسند به شمار می‌آمد.

مس سونگون در دیداری پر گل با نتیجه ۷ بر ۴، میزبانش صنایع پشتیبان هرمزگان را مغلوب کرد و سن‌ایچ ساوه با برتری ۲ بر یک برابر فولاد زرند دوباره به صدر جدول بازگشت.

فردوط قم در خانه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب گهر زمین سیرجان شد و سفیر گفتمان با نتیجه ۴ بر ۳ مقاومت البرز را از پیش رو برداشت. کاترین آمل در اولین تجربه اصغری مقدم روی نیمکتش، به نخستین پیروزی‌اش در این فصل رسید و با نتیجه ۶ بر ۳ چیپس کامل را از پیش رو برداشت. دو تیم فرش‌آرا و زندی بتن کلاردشت هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

در جدول سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند با تفاضل و گل‌زده برابر، ۱۶ امتیازی هستند و در صدر قرار دارند و مس سونگون با ۱۵ و گیتی‌پسند با ۱۳ در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی