امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، همزمان با چهارمین روز هفته بسیج و با حضور صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان، اقبال‌پور رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی مراسم کلنگ‌زنی آغاز بازسازی ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد .

به گزارش دریای ورزش“، همزمان با چهارمین روز هفته بسیج و با حضور صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان، اقبال‌پور رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی مراسم کلنگ‌زنی آغاز بازسازی ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد .
در بازسازی این ورزشگاه که عملیات اجرایی آن سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران و دستگاه بهره‌بردار آن اداره کل ورزش و جوانان مازندران خواهد بود، هزار و ۴۰۰ متر مربع جایگاه ویژه، هزار و ۷۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع سکوی تماشاگران و ساختمان هیأت‌های ورزشی ساخته خواهد شد.

استاندار مازندران در آئین کلنگ‌زنی این ورزشگاه با تقدیر از نقش بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندران در اجرای پروژه‌های ورزشی گفت: ظرفیت خوبی در بسیج وجود دارد که در همه جاهایی که با تنگناها روبرو هستیم کمک کار هستند.

وی با تشکر از حضور صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک در استان مازندران، ساخت و بازسازی ورزشگاه‌های فرسوده استان را کار خوب دستگاه ورزش و جوانان دانست و گفت: در ساخت ورزشگاه نوشهر شخص مقام معظم رهبری کمک کردند و ورزشگاه‌های پیر بابل و قائم‌شهر نیز بازسازی شدند و اکنون شاهد کلنگ‌زنی پروژه بازسازی ورزشگاه شهید متقی در ساری هستیم.

احمد حسین‌زادگان با اشاره به اینکه بالای ۸۰ درصد از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در دولت تدبیر و امید به پایان رسیدند، ابراز امیدواری کرد همه این پروژه‌ها تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی