امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل نساجی مازندران گفت که در پیکان نام‌ها بازی نمی‌کنند.

 به گزارش دریای ورزش“، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول واقعاً غافلگیر شدیم. تیم حریف تاکتیک خوبی را اتخاذ کرده بود تا از فضای پشت مدافعان ما استفاده کند. ما برای اینکه برنده بازی باشیم، جلو بازی می‌کردیم که در نیمه نخست یک گل خوردیم و چند گل دیگر باید می‌خوردیم. خیلی متزلزل بودیم و برای نیمه دوم بچه‌ها را توجیه کردیم.وی افزود: موقعیت خاصی به تیم حریف در نیمه دوم ندادیم و کاملاً روی بازی مسلط بودیم. دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. کاملاً بازی در اختیارمان بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و از تک تک آنها ممنونم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تعویض‌های خوب او باعث پیروزی تیمش رفت و در دقایق مهمی به گل رسید، گفت: یک مربی در نیمه دوم امیدش به تعویضی‌هایش است. این کار خوب من نبود، کار خوب بچه‌هایی است که به زمین می‌روند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند. در تیم ما رقابت است و بچه‌ها را این را می‌دانند اسم‌ها بازی نمی‌کنند و تمرین و مسابقات تعیین می‌کند چه کسی بازی می‌کند. من به‌عنوان مربی فقط عدالت را اجرا می‌کنم و واقعاً در این دو بازی تعویضی‌ها خیلی خوب کار کردند.

تارتار خاطر نشان کرد: هر جا بودم گفته‌ام پاداش بازیکنان تعویضی به اندازه بازیکنانی است که از ابتدا بازی می‌کنند. به هیچ عنوان از اسم بازیکنان ذخیره استفاده نمی‌کنم و هیچ وقت در تیم‌مان ذخیره و فیکس نگفتم و حتی آنهایی که کمتر بازی می‌کنند، به اندازه بازیکنانی که از ابتدا بازی می‌کردند، پاداش می‌گیرند. باید از هیئت مدیره باشگاه و آقای مقیمی مدیرعامل کارخانه تشکر کنم. آنها به قول خود عمل کردند و قبل از بازی، بازیکنان شارژ شدند و این مسئله خیلی روی تیم ما تأثیر داشت. امیدواریم همین روند را در آینده هم ادامه بدهیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی