امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  شاگردان رضا طلایی‌منش در ادامه روند درخشان خود در فصل جدید لیگ یک موفق شدند در خانه از سد حریف بابلی بگذرند.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم فوتبال شهرداری همدان که در فصل جدید به لیگ یک رسیده، توانسته عنوان شگفتی‌ساز را از آن خود کند، چرا که شاگردان طلایی‌منش ۴ هفته ابتدایی فصل را با ۲ پیروزی و ۲ تساوی به پایان بردند و دروازه‌شان هم باز نشده و آن‌ها برای حفظ این آمار درخشان امروز در هفته پنجم در خانه پذیرای رایکا بابل بودند.

 

بابلی‌ها با هدایت پیروز قربانی ۶ امتیاز از ۴ بازی خود کسب کرده بودند و برای رسیدن به نیمه‌ی بالای جدول رده‌بندی به ۳ امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری همدان نیاز داشتند.

 

در نیمه اول، شاگردان طلایی‌منش به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند، گل زودهنگام میثم زمانی برای شهرداری همدان تمرکز رایکایی‌ها را برهم زد و در ادامه نیز آرمین طلایی‌منش در اواسط نیمه نخست اختلاف را به دو گل رساند و با مدیریت خوب بازی همدانی‌ها توانستند با برتری دو گله به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، تلاش شاگردان قربانی بازگشت به بازی دوچندان شد اما خط دفاعی مستحکم شهرداری به روند کلین‌شیت‌های خود ادامه داد و اجازه نداد تا ضربات رایکایی‌ها به گل تبدیل شود؛ در دقیقه ۹۰ هم بازیکنان شهرداری همدان پیروزی خود را تثبیت کردند و گل سوم توسط محمدمهدی عسگری به ثبت رسید تا روند فوق‌العاده شهرداری همدان در لیگ یک ادامه پیدا کند.

 

همدانی‌ها با پیروزی امروز، ۱۱ امتیازی شدند و بعد از قشقایی صدرنشین با ۱۲ امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند؛ نکته جالب‌توجه بسته ماندن دروازه شهرداری همدان در ۵ بازی نخست فصل جدید لیگ یک است، رکوردی ویژه برای شاگردان طلایی‌منش. آن‌سوی میدان هم رایکا با شکست سه گله‌ای که امروز متحمل شد، جایگاه هشتم را از دست داد و با ۶ امتیاز به رتبه دهم جدول سقوط کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی