امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره جذب بازیکنان جدید گفت: از هفته پیش یکسری این مدیر برنامه‌ها به ما اسامی دادند، نزدیک به ۸۰ اسم به ما دادند،سعی می‌کنیم بازیکنانی که آزاد هستند را جذب کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی نساجی و گل گهر اظهار کرد: در درجه اول خوشحالم که فرصتی به من دست داد تا باز هم به ورزشگاه شهید وطنی بیایم و هواداران خونگرم و نساجی را دوباره از نزدیک ببینم، امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و همه از آن لذت ببرند، ان شاالله ما هم بتوانیم موفق باشیم، خیلی این بازی برای ما مهم است، علی رغم اینکه می‌دانیم با یک تیم خوب و بزرگی مثل نساجی بازی داریم، امیدوارم بتوانیم در اینجا موفقیت کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از سوی باشگاه گل گهر پیشنهاداتی به بازیکنان نساجی داده شده، افزود: به هیچ وجه این حرف‌ها صحت ندارد، از هفته پیش یکسری این مدیر برنامه‌ها به ما اسامی دادند، نزدیک به ۸۰ اسم به ما دادند، البته تو این لیست اسم بازیکنان نساجی هم هست، همه این‌ها قرارداد دارند، ضمناً ما برای هواداران نساجی، شخصیت‌های مثل آقای کوچک‌زاده و مهندس حدادیان احترام قائلیم، ما یار باید بگیریم اما بازیکنانی که بتوانند خودشان را آزاد کنند، امیدوارم بازیکنانی که با نساجی قرارداد دارند طوری نشود از این تیم جدا شوند، ما هم سعی می‌کنیم بازیکنانی که آزاد هستند را جذب کنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگاری که فصل نقل و انتقالات زودتر از پایان نیم‌فصل آغاز شده، عنوان کرد: ذات نقل و انتقالات ذات خوبی نیست، مخصوصاً وقتی چنین اتفاقی می‌افتد و شما بازی را چون این‌ها از نظر زمانی در مضیقه هستند و یکسری از تیم‌ها هم اگر زمان نقل و انتقالات عقب می‌افتاد، معترض بودند.

جلالی گفت: خیلی دقیق بازی‌های نساجی را رصد کردیم و تمرینات مختلفی روی آن انجام دادیم و امیدوارم فردا بتوانم ایده‌های‌مان را پیاده کنیم. تیم نساجی واقعا تیم خوبی است و خوب بسته شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی