امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کارگاه تخصصی اورژانس های پزشکی در ورزش برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   کارگاه تخصصی اورژانس های پزشکی در ورزش با تدریس دکترزهره هراتیان پزشک عالی فیفا و مدیر مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران(ایفمارک) در دانشگاه پیامبر اعظم شهرستان ساری برگزار شد.

 

این کارگاه تخصصی که با برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،هیات فوتبال مازندران،هیات پزشکی ورزشی استان در ۲ روزبرگزار شد و شرکت کنندگان این کلاس با تازه ترین موارد پزشکی در ورزش آشنا می شوند.

 

دکتر درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در حاشیه این کارگاه بیان داشت: همانطور که درگذشته تاکید داشتم،همیشه یکی ازاولیت های هیات فوتبال مازندران سلامت پزشکی اهالی فوتبال استان است که قصد داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی به اینموضوع دست پیدا کنیم.

 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه امروز یک کارگاه تخصصی با تدریس خانم دکتر هراتیان که یکی از نخبگان پزشکی ورزشی در کشورهستند برگزار شد که قطعا خروجی مناسبی را در حوزه ی پزشکی ورزشی به خصوص فوتبال در استان شاهد خواهیم بود.

 

متولی فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: به زودی انشالله در استان خبر های خوبی را در حوزه ی پزشکی خواهید شنید و تمامتلاشمان را خواهیم کرد تا ورزشکارانمان در یک فضای سالم به فعالیت فوتبالی بپردازند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی