امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نظرمحمدی: روی اشتباهات فردی ۲ گل دریافت کردیم.

به گزارش دریای ورزش“، علی نظرمحمدی در پایان دیدار مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست مقابل لاجوردی پوشان شهر باران اظهار داشت: تمامی روزنه‌های داماش را بستیم و بازی در ۹۰ دقیقه مسابقه در اختیارمان بود، روی دو اشتباه فردی از تیم میزبان گل دریافت کرده و نتیجه را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه انتظار بازی درخشان از سوی شاگردانش را نداشت، گفت: بازی خوبی مقابل داماش از خود به نمایش گذاشته و موقعیت‌های پرشماری روی دروازه حریف خلق کردیم، تلاش بازیکنانمان قابل‌ستایش بوده و در دیدارهای آتی با تمرکز بیشتر به کسب نتایج دلخواه دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل با اشاره به اینکه در هر دونیمه پتانسیل گلزنی را داشتیم، تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گل نخست مسابقه با گلی زیبا بازی را به‌تساوی کشاندیم، در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کارکرده و در بازی مقابل داماش از این حربه به گل دست پیدا کردیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه دوگلی که دریافت کردیم در قواره تیممان نبود، افزود: در زمین باید با تمرکز بیشتری حضور پیدا کنیم، در بازی‌های خارج از خانه لازم است اشتباهاتمان را به حداقل رسانده و برای کسب امتیاز به میدان برویم.

وی با بیان اینکه داور مسابقه با تیم میزبان مهربان و با رایکا نامهربان بود، گفت: داوری پربحثی را در دیدار مقابل داماش شاهد بودیم، داور در هر دونیمه سوت‌های اشتباهی علیه رایکا زده و در نیمه نخست پنالتی روی امیرحسین یحیی‌زاده را اعلام نکرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی