امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متأسفانه در نیم‌فصل اول برای بازی کردن خیلی انتظار کشیدم و حالا برای پوشیدن پیراهن نساجی و بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر لحظه‌شماری می‌کنم.

به گزارش دریای ورزش“، مهرداد کفشگری در مورد اینکه در نیم‌فصل اول فرصتی برای بازی در نساجی پیدا نکرد، گفت: قبل از شروع فصل شرایط خیلی خوبی داشتم، ولی متأسفانه به دلیل بدهی‌هایی که نساجی داشت، کارت بازی من و چند بازیکن دیگر صادر نشد. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی انتظار کشیدم تا بازی کنم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. خوشبختانه حالا مشکل نساجی حل شده است و می‌توانم در نیم‌فصل دوم بازی کنم. با اینکه قائمشهری هستم، ولی هنوز برای نساجی بازی نکرده‌ام. من برای پوشیدن پیراهن نساجی و بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم دینم را به این تیم ادا کنم.

وی درباره عملکرد نساجی در نیم‌فصل اول خاطر نشان کرد: متأسفانه خوب امتیاز نگرفتیم. فکر می‌کنم اشتباهات فردی نقش مهمی در عدم نتیجه‌گیری ما داشت. همین اشتباهات باعث شد راحت گل بخوریم، ولی امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط تغییر کند و نتایج خوبی بگیریم. چند بازیکن از تیم ما جدا شدند که نفرات خوبی بودند و به تیم کمک می‌کردند، ولی چند بازیکن خوب مثل روح‌الله باقری را جذب کردیم. دو بازیکن هم از سپاهان گرفتیم. اعتقادم این است که حامد بحیرایی بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. در مجموع امیدوارم که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. نساجی از لحاظ فوتبالی جزو تیم‌های خوب است و در نیم‌فصل اول هم بازی‌های خوبی برابر مدعیان قهرمانی انجام داد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم تصریح کرد: بعد از سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، کالدرون عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و این تیم را قهرمان نیم‌فصل کرد، ولی بنا به دلایلی جدا شد. کارنامه گل‌محمدی هم در فوتبال ایران مشخص است و اعتقادم این است که او انتخاب خوبی برای پرسپولیس بود./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی