امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  روز سوم مسابقات تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی دیروز (پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه) با برگزاری مبارزات اوزان ۴۶- و ۷۳- کیلوگرم در گروه زنان و ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد و علی احمدی نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم کشورمان توانست مدال طلا این رویداد را از آن خود کند.

علی احمدی با نمایشی دیدنی مقابل «نیکیتا رافالوویچ» قهرمان جهان از کشور ازبکستان مدعی طلای این وزن را از پیش رو برداشت و به مصاف «طه بیچر» از کشور میزبان رفت دومین برد را بدست آورد با شایستگی به فینال رسید.

احمدی در فینال مقابل «فهد صبیحی» از اردن یک رقابت بسیار مهیج و پر تکنیک را به نمایش گذاشت به طوری که توجه و تشویق مسئولین و تماشاگران حاضر در سالن  به این بازی معطوف شد و در نهایت سومین طلای تکواندو را بنام خود کرد.

این تکواندوکار جویباری طلا چهارمین دوره جام ریاست فدراسیون و سی و یکمین دوره جام فجر، نقره سومین دوره آزاد آسیا و تورنمنت اپن کره جنوبی همینطور برنز سی و دومین دوره جام فجر و جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد، حالا درکنار مدال های تورنمنت های مختلف طلای قونیه در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را اضافه کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی