امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، علی امیری رسماً به‌عنوان مدیرعامل نساجی معرفی شد .

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، پیش از ظهر امروز (۲ بهمن ۹۸) مهندس رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و شرکت هواپیمایی وارش، دکتر علیرضا اسدی، مهندس علی امیری، مهندس حمیدرضا بایندوریان اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی بر سر تمرین تیم حضور یافتند و از سوی مهندس حدادیان، مهندس امیری رسماً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی معرفی شدند.

حدادیان در جمع اعضای تیم ضمن تشکر از فرهاد صنیعی‌فر مالک پیشین باشگاه اظهار کرد: نیم‌فصل دوم چشم مازندران به نساجی است و باید همه بجنگیم تا رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

وی افزود: هواداران بزرگترین سرمایه ما هستند، با شما زندگی می‌کنند و زندگی بسیاری از آنها به ساق‌های شما دوخته است.

مالک باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: همه چیز باشگاه باید بر اساس اصول حرفه‌ای باشد، ما مشکلات بیرون زمین را حل می‌کنیم تا شما درون زمین با خاطری جمع، کارتان را انجام دهید.

حدادیان خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: تقدیر ویژه‌ای باید از رضا دهقانی و علی شجاعی دو نماینده این باشگاه در تیم ملی امید به‌عمل آورید.

حامد شیری کاپیتان نساجی هم به نمایندگی از همه بازیکنان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه خطاب به آنها خاطرنشان کرد: قدردانی می‌کنیم از شما که همه تلاش‌تان را انجام می‌دهید تا ما بدون دغدغه به تمرینات‌مان بپردازیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی