امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با وجود اعلام کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در خصوص تاریخ و محل برگزاری بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس، ‌همچنان ابهاماتی درباره انجام این بازی وجود دارد.

به گزارش دریای ورزش“، بازی برگشت ۲ تیم قرار بود شنبه هفته جاری برگزار شود اما به دلیل اغتشاش و حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز ۲ بار به تعویق افتاد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کُنمِبُل)، این بازی باید در تاریخ هشتم یا نهم دسامبر و خارج از خاک آرژانتین برگزار شود. هنوز اما ممکن است هیچ دیداری برگزار نشود و دادگاه تعیین کننده برنده این مسابقه شوم باشد.
طبق اعلام نشریه «ناسیون» آرژانتین، باشگاه بوکاجونیورز که دو بازیکنش از جمله کاپیتان این تیم در حمله هواداران ریورپلاته مجروح شده‌ اند، بعد از ۲ بار خودداری از برگزاری بازی در تاریخ اولیه و فردای حادثه، حالا به کلی خیال حضور در این مسابقه را ندارد و از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی خواهان صدور حکم شکست تیم ریورپلاته شده و اگر از این طریق به خواسته خود نرسد، آماده است تا پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع دهد.
دانیله آنجلیچی، رئیس باشگاه بوکاجونیورز در این خصوص به خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده ما تقاضای مجازات باشگاه ریورپولاته را داریم. من امیدوارم که مسئولان با مرور موارد مشابه قبلی و احکام صادر شده، تصمیمی مطابق با قانون اتخاذ کنند. من فکر می ‌کنم که برای محقق شدن درخواست ما، سوابق کافی در مورد باشگاه ریورپلاته وجود داشته باشد. ما باید منافع تیم خودمان را در نظر بگیریم و به همین منظور ویدئو، تصاویر و مدارکی را ارائه کرده ‌ایم. اکنون هم با آرامش منتظر خواهیم ماند تا مسئولان مدارک ما را بازبینی کنند. من اطمینان دارم که مدارک لازم برای اثبات خواسته ما وجود دارد.
آنجلیچی افزود: ما از تمام مجاری قانونی برای احقاق حقوق ‌مان وارد عمل خواهیم شد و حتی در صورت نیاز به دادگاه عالی ورزش هم می ‌رویم اما امیدواریم که کمیته انضباطی به نفع ما رأی دهد و لازم نباشد تا شکایت به دادگاه عالی ورزش پیش برویم. ما به بازی در یک فینال دیگر فکر نمی ‌کنیم. اگر از رأی کمیته انضباطی راضی نباشیم به آن اعتراض خواهیم کرد.» / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی