امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم رایکا بابل برابر میزبان خود تیم فجرسپاسی شیراز به تساوی دست یافت .

به گزارش دریای ورزش“، ‍ از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل  و فجرسپاسی شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

رایکا بابل که پیش از سفر به شیراز دست به تغییراتی در کادرفنی خود زد و علی نظرمحمدی را برکنار کرد، در حالیکه هنوز رحمان رضایی را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت نداشت، تنها ثانیه‌هایی برای دستیابی به یک پیروزی خارج از خانه فاصله داشت.
مهرداد حیدری، مهاجم شماره ۱۰ رایکا در دقیقه ۳۱ نیمه اول موفق شد اولین و تک گل تیمش را در این بازی جنجالی به ثمر برساند. شاگردان داوود مهابادی در این بازی دو بار به تیرک دروازه زدند و یک بار نیز ضربه آکروباتیک ایمان شوریابی به شکلی عجیب توسط دروازه بان راهی کرنر شد. در دقایق پایانی این بازی هواداران فجرسپاسی به شدت نسبت به بی توجهی مدیران استانی به شرایط این باشگاه که در نیم فصل اول در جمع مدعیان اصلی صعود قرار داشت، اعتراض کردند و استادیوم را ترک کردند.
اما در شرایطی که از ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام شده تنها ۱۰ ثانیه باقی مانده بود، برخورد توپ به دست بازیکن رایکا یک پنالتی را برای فجر به ارمغان آورد.
میلاد غریبی، هافبک فجر پشت ضربه قرار گرفت تا در دهمین دقیقه از وقت‌های اضافه آن را وارد دروازه رایکا کند و تیمش را به امتیاز این بازی برساند.
فجرسپاسی با این تساوی با ۳۶ امتیاز در رده هشتم به کار خود پایان داد و رایکا نیز با ۲۰ امتیاز نتوانست تغییری در جایگاه خود شکل دهد./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی